جمعه 1 تیر 1403

سه تخلفی که سازندگان «کیک محبوب من» انجام دادند؛ خارج از ضوابط تولید شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سه تخلفی که سازندگان «کیک محبوب من» انجام دادند؛ خارج از ضوابط تولید شد + فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» درباره تخلفاتی که سازندگان فیلم سینمایی «کیک محبوب» انجام دادند گفت: این فیلم هم مانند بقیه آثار که درخواست پروانه ساخت می‌دهند سال گذشته در شورا مطرح شد. ما یک قانونی داریم که می‌گوییم فیلمساز و تهیه‌کننده باید تمام سرمایه‌گذاران را به ما معرفی...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» درباره تخلفاتی که سازندگان فیلم سینمایی «کیک محبوب» انجام دادند گفت: این فیلم هم مانند بقیه آثار که درخواست پروانه ساخت می‌دهند سال گذشته در شورا مطرح شد. ما یک قانونی داریم که می‌گوییم فیلمساز و تهیه‌کننده باید تمام سرمایه‌گذاران را به ما معرفی کند به خصوص اینکه سرمایه‌گذار خارجی داشته باشد.

وی افزود: این فیلم به ما اعلام نکرد که سرمایه‌گذار خارجی دارد. ما البته به واسطه گزارشاتی که به دستمان رسید مطلع شدیم و به آن‌ها خبر دادیم که مطلع هستیم ولی آنها گفتند اینطور نیست و ما قانون را رعایت می‌کنیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: نکته دوم اینکه هیچ فیلمسازی نمی‌تواند قبل از دریافت پروانه نمایش اثرش را در جشنواره خارجی شرکت دهد اما برای عوامل این فیلم فقط مسائل مالی مهم بود.

ایل‌بیگی اظهار داشت: یکی دیگر از تخلفات عوامل این فیلم این بود که پروانه ساخت را با تصاویری متفاوت از آن چیزی که امروز به نمایش درآمده دریافت کردند.