جمعه 4 آبان 1403

سوارز: مردم یادشان رفته من چه بازیکنی بودم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سوارز: مردم یادشان رفته من چه بازیکنی بودم!

لوئیس سوارز، ستاره اینتر میامی، به منتقدان خود در تیم جدیدش پاسخی کنایه آمیز داد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بعد از سپری کردن زمانی کوتاه در گرمیوی برزیل، به اینترمیامی و به هم تیمی های سابقش در بارسلونا یعنی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا پیوسته است. او اکنون 37 سال سن دارد و باید مشکلات مزمن زانویش را مدیریت کند که بر تعداد بازی های او در سال 2024 تأثیر می گذارد. او شروعی ضعیف با اینتر میامی داشت که باعث شد بسیاری تصمیم خرید او را اشتباه در نظر بگیرند.

سوارز پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل اورلاندو سیتی، گفت: "از نظر فردی، خوشحالم که می توانم به تیم کمک کنم. در فوتبال افراد حافظه ندارند، عادت دارم که فراموش کنند من چه بازیکنی بوده ام." او در این بازی یک گل زیبا زد و دو پاس گل هم داد.

سوارز از حمایت کامل کادر فنی در میامی برخوردار است و تاتا مارتینو، سرمربی میامی هم در موردش گفت: "هفته گذشته هم گفتم که تحلیل کردن بازیکن در زمانی که کل تیم بازی خوبی انجام نداده، ناعادلانه است. در این بازی تیم خیلی خوب بازی کرد و لوئیس با تمام شکوه و تجربه اش درخشید، نه تنها به عنوان یک گلزن بلکه با پاس گل هایش."

اینتر میامی در سه بازی ابتدایی خود در فصل 2024 شکست نخورده است و سوارز و مسی هم موفق به گلزنی برای تیمشان شده اند. این تیم روز پنجشنبه و در جام قهرمانان کونکا کاف مقابل نشویل، به میدان خواهد رفت.

سوارز: مردم یادشان رفته من چه بازیکنی بودم! 2