جمعه 10 فروردین 1403

سودان

سودان

وب‌گاه مشرق نیوز

مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و تعدادی از سفرای کشورهای اسلامی در محل سفارت ایران در مسکو بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای ایرانیان، دونالد ترامپ بیش از هر چیز با مرگ زودرس توافق هسته‌ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - توافقی که او آن را «بدترین توافق تاریخ» نامیده بود - در سال 2018 به یاد آورده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش نوشت: جلسه سران کشورهای عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام مسئولان، یکی از مهمترین مزیت تکافل نسبت به بیمه‌های رایج این است که در صورت عدم خسارت حق مشارکت پرداختی به تکافل گذاران بازگردانده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه قطری خبر داد ایران و سودان پس از قطع روابط دیپلماتیک در سال 2016، به صورت متقابل سفیر تعیین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1402، بدشانس‌ترین بازار، بازار سهام بوده است و همه اتفاقاتی که رخ دادند و همه متغیرها، به ضرر این بازار بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آگوست 2023، یوگنی پریگوژین رهبر گروه واگنر، پس از سقوط جت خصوصی اش حدود یک ساعت پس از بلند شدن در مسکو جان خود را از دست داد. او از زمانی که گروه واگنر در سال 2017 در این قاره شروع به کار کرد، مرد اصلی روسیه در آفریقا بود. این گروه به دلیل استقرار نیروهای شبه نظامی، اجرای کمپین های اطلاعات نادرست و حمایت از رهبران سیاسی شناخته شده هستند اما اثری بی ثبات کننده ای داشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا در گزارشی به 16 سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم در سال 1402 پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین - حماس شب گذشته در یک گفت‌و‌گوی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسته شدن همه راه‌ها به سوی آمریکا باعث شد تا کاخ سفید دوباره به سوی «سیاست‌های تعدیلی» قدم برداشته و با خبرسازی‌های مکرر از گفتگوهای چشمگیر میان ایران و آمریکا خبر دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماه رمضان در کشورهای آفریقایی علاوه بر ماه معنویت و عبادت ماه جشن و سرور آیین‌های ویژه ضیافت‌های گروهی خوراک‌ها و شیرینی‌های لذیذ و دلچسب نیز هست و مردم هر کشوری شیرینی‌ها و دسرهای خاص خود را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کویت و امارات در بیانیه مشترکی ادعاهای بی‌اساسی درمورد میدان گازی آرش و جزایر سه‌گانه ایرانی مطرح کردند. مناقشه گازی با کویت، ایران را در مناقشه جدیدی با رقبای خلیج فارس قرار داده است. به گزارش عرشه آنلاین، مناقشه گازی با کویت، ایران را در مناقشه جدیدی با رقبای خلیج فارس قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال 1403 هجری شمسی ابراز امیدواری کرد که نوروز صلح و آرامش برای همه به ارمغان بیاورد.

وب‌گاه الف

همه ساله بخت تو پیروز باد همه روزگار تو نوروز باد (حکیم ابوالقاسم فردوسی)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میدان گازی آرش و جدال کویت با ایران بر سر بهره برداری از این میدان مهم، ایران را در مناقشه تازه با رقبای خلیج فارس قرار داده است.