شنبه 31 شهریور 1403

سود سوپرجام ایتالیا در عربستان: 23 میلیون یورو ناقابل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سود سوپرجام ایتالیا در عربستان: 23 میلیون یورو ناقابل!

برگزاری سوپرجام ایتالیا در عربستان مجموعا برای تیم های سری آ 23 میلیون یورو سود داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام ایتالیا در شهر ریاض، عربستان سعودی برگزار می شود، جایی که برای اولین بار، چهار تیم در این رقابت شرکت می کنند و نایب قهرمانان سری آ و کوپا ایتالیا نیز به رقابتی چهارجانبه برای فتح سوپرجام اضافه شده‌اند.

ناپولی و فیورنتینا، مدافع عنوان قهرمانی سری آ و فینالیست سال قبل کوپا ایتالیا، دیشب در اول پارک ریاض به مصاف هم رفتند و بازی با پیروزی 3-0 ناپولی خاتمه یافت. اما تنها 7000 هوادار در سکوهای اول پارک حضور داشتند، جایی که دومین نیمه نهایی و فینال نیز برگزار خواهد شد و برگزارکنندگان قول استقبال بیشتر را داده اند.

تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگزاری این رقابت ها در عربستان عمدتاً به دلایل مالی است زیرا بسیاری از هواداران عادی و اولتراها تیم های ایتالیایی به این کشور سفر نکرده اند.

لاریپوبلیکا گزارش می دهد که مبلغ جایزه برای باشگاه های سری آ در مجموع 23 میلیون یورو است. تیم قهرمان سوپرجام به وضوح بزرگترین بخش را دریافت می کند و 8 میلیون یورو از سوپرجام این فصل به دست می آورد. نایب قهرمان 5 میلیون یورو و تیم های سوم و چهارم هر کدام 1.6 میلیون یورو دریافت خواهند کرد.

16 تیم دیگر سری A که در این رقابت ها شرکت نمی کنند، به طور مساوی مبلغ باقی مانده را تقسیم خواهند کرد.

سود سوپرجام ایتالیا در عربستان: 23 میلیون یورو ناقابل! 2