یک‌شنبه 1 مهر 1403

سونامی اختلاف، اردوی آبی ها را ویران کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سونامی اختلاف، اردوی آبی ها را ویران کرد

دربی و بازی السد را دوستان خودشان پیش ببرند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، این آخرین جمله ای بود که جواد نکونام در کمپ مرحوم ناصر حجازی به خبرنگاران گفت. سرمربی استقلال در واکنش به کنفرانس مشاور مدیرعامل استقلال با حالتی قهرگونه، محل تمرین را ترک کرد. داود حقدوست امروز به شکلی عجیب به جواد نکونام حمله کرد، نام مسعود برادرش را آورد و به رقم 400 هزار دلاری بدنساز تیم انتقاد کرد. جواد نکونام...

دربی و بازی السد را دوستان خودشان پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، این آخرین جمله ای بود که جواد نکونام در کمپ مرحوم ناصر حجازی به خبرنگاران گفت.

سرمربی استقلال در واکنش به کنفرانس مشاور مدیرعامل استقلال با حالتی قهرگونه، محل تمرین را ترک کرد.

داود حقدوست امروز به شکلی عجیب به جواد نکونام حمله کرد، نام مسعود برادرش را آورد و به رقم 400 هزار دلاری بدنساز تیم انتقاد کرد.

جواد نکونام در واکنش به این مصاحبه، حرف‌ها را به فرشید سمیعی مدیرعامل تیم نسبت داد و این مصاحبه را دیکته شده از سوی سمیعی خواند.

حالا اردوی استقلال به دلیل اختلاف وحشتناک سمیعی و نکونام به آتش کشیده شده است.

نکونام شاید اردوی استقلال را ترک کند. او پیش از بازی فولاد و الهلال هم اردوی فولاد را ترک کرده بود. حالا در آستانه دو بازی مهم استقلال مقابل پرسپولیس در لیگ برتر (چهارشنبه 4 مهر) و السد قطر (دوشنبه 9 مهر) این احتمال قوت گرفته که استقلال بدون سرمربی شود.

با صحبت های نابهنگام مشاور مدیرعامل اردوی استقلال دستخوش تنشی شده مه به خودزنی شباهت دارد.

روز یکشنبه روزی بسیار مهم برای استقلالی هاست. هولدینگ خلیج فارس باید خیلی سریع نسبت به خاموش کردن این آتش اقدام کند وگرنه هیچ بعید نیست این آتش، خانه استقلالی ها را بسوزاند.