شنبه 31 شهریور 1403

سوپرلاروخا مقابل سه‌شیرها / زنده از فینال اروپا: انگلیس و اسپانیا جام می‌خواهند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سوپرلاروخا مقابل سه‌شیرها / زنده از فینال اروپا: انگلیس و اسپانیا جام می‌خواهند

المپیا اشتادیون برلین میزبان فینال یورو 2024 است. لاروخا چهارمین جام اروپا را می‌خواهد و انگلیس می‌خواهد تاریخسازی کرده و برای اولین بار فاتح یورو شود.

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2024 بعد از حدود یک ماه به ایستگاه آخر رسید و روزهای جذاب فوتبال ملی در اروپا امشب با رسیدن جام به یکی از دو تیم انگلیس یا اسپانیا به پایان می‌رسد.

همه چیز نشان می‌دهد امشب در المپیا اشتادیون برلین شاهد جدالی جذاب خواهیم بود. جدال جوانان جویای نام اسپانیایی با ستاره اصلی‌اش که دیشب 17 ساله شد: لامین یامال در کنار رفیق 21 ساله‌اش نیکو ویلیامز اسلحه‌های اصلی لاروخاست.

از طرف دیگر انگلیس را به هیچ وجه نمی‌شود دست‌کم گرفت. حتی در مواجهه با اسپانیایی که در این یورو بهترین فوتبال‌ها را بازی کرده است. انگلیس پیش از شروع تورنمنت با ستاره‌های نامدارش در همه خطوط از مدعیان اصلی به حساب می‌آمد. آنها البته تورنمنت را چندان خوب شروع نکردند، ولی هر طور شده، با گل قیچی برگردان بلینگام در دقایق تلف‌شده یا با گل لحظه آخری اولی واتکینز در نیمه‌نهایی خودشان را به فینال رسانده‌اند.

کشوری که تا چهار سال آینده می‌تواند برای حریفان اروپایی‌اش کری بخواند و خود را سلطان فوتبال اروپا معرفی کند امشب معرفی خواهد شد. نسل طلایی شماره دو اسپانیا امیدوار است جام را برای چهارمین بار به خانه ببرد و یاد نسل طلایی سال‌های 2008 تا 2012 را زنده کند. انگلیسی‌ها هم مشتاقند برای اولین بار با جام قهرمانی اروپا به خانه برگردند و یک بار هم شده به هواداران‌شان بگویند: این بار دیگر فوتبال به خانه برگشت!

پوشش زنده خبری

24 تیر 1403 ساعت 12:19

ساعتی پیش اعلام شد جام قهرمانی پیش از شروع مسابقه توسط جورجو کیه‌لینی به ورزشگاه آورده خواهد شد. این ستاره سابق فوتبال ایتالیا در یورو 2021 با آتزوری فاتح این جام شد و به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد.

سوپرلاروخا مقابل سه‌شیرها / زنده از فینال اروپا: انگلیس و اسپانیا جام می‌خواهند 2
سوپرلاروخا مقابل سه‌شیرها / زنده از فینال اروپا: انگلیس و اسپانیا جام می‌خواهند 3
سوپرلاروخا مقابل سه‌شیرها / زنده از فینال اروپا: انگلیس و اسپانیا جام می‌خواهند 4