دوشنبه 28 خرداد 1403

سویا 1-2 بارسا: ژاوی با پیروزی خداحافظی کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سویا 1-2 بارسا: ژاوی با پیروزی خداحافظی کرد

بارسلونا در آخرین حضور ژاوی هرناندز بر روی نیمکت، با نتیجه 2-1 مقابل سویا به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری تشریفاتی برای هر دو تیم، سویا و بارسلونا در استادیوم رامون سانچز پیزخوان به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت در شبی که ژاوی برای آخرین بار بر روی نیمکت آبی‌اناری‌ها نشست، موفق به کسب پیروزی 2-1 شد.

ویدئو: 333857

بازی با تسلط بلوگرانا بر توپ آغاز شد. در دقیقه دوم لامینه یامال می‌توانست گل اول را بزند اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از حدود 10 دقیقه حملات نصفه و نیمه، بالاخره در دقیقه 15 بارسا به گل رسید. روی ارسال ژوائو کانسلو، لواندوفسکی در نزدیکی دروازه با یک ضربه عالی گل اول را به ثمر رساند‌.

هفت دقیقه بعد سویا به اولین موقعیت جدی‌اش رسید اما ضربه پردوسا در لبه محوطه را تراشتگن دفع کرد.

در دقیقه 24 لوکباکیو در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار گرفت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان آلمانی با یک واکنش زیبا مهار کرد.

در دقیقه 31 سویا بازی را به تساوی کشاند. جایی که ان‌نصیری در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه حساب‌شده بازی را 1-1 کرد.

چهار دقیقه بعد پدری فرصت داشت که خیلی زود دوباره بارسا را به برتری برساند اما ضربه‌اش را دروازه‌بان با یک سوپرسیو دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم دو تیم فرصت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و این نیمه با تساوی به پایان رسید‌.

بارسلونا در نیمه دوم هم برتری‌اش را حفظ کرد و پس از حدود 10 دقیقه حفظ مالکیت توپ، در دقیقه 59 توسط فرمین لوپز به گل دوم دست یافت. این بازیکن جوان در پشت محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه حریف را فرو ریخت.

شش دقیقه بعد فلیکس فرصت بیشتر کردن اختلاف را به دست آورد اما ضربه او با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه 73 شوت فوق‌العاده پدروسا با سیو عالی تراشتگن مهار شد.

این دروازه‌بان آلمانی شب درخشانی را گذراند و 7 دقیقه بعد هم شوت دیاز را با یک واکنش چشم‌نواز سیو کرد.

در نهایت در 10 دقیقه پایانی خبری از خلق موقعیت از جانب هیچکدام از دو تیم نبود تا این دیدار با نتیجه 2-1 به پایان برسد. بارسلونا فصل را با 85 امتیاز در رتبه دوم به پایان رساند و سویا هم 41 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

سویا 1-2 بارسا: ژاوی با پیروزی خداحافظی کرد 2
سویا 1-2 بارسا: ژاوی با پیروزی خداحافظی کرد 3
سویا 1-2 بارسا: ژاوی با پیروزی خداحافظی کرد 4