یک‌شنبه 8 مهر 1403

سپاهان ایران 1 - 3 الهلال عربستان / زردپوشان 10 نفره نتوانستند مقاومت کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سپاهان ایران 1 - 3 الهلال عربستان / زردپوشان 10 نفره نتوانستند مقاومت کنند

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با شکست سه بر یک سپاهان همراه بود.

الهلال با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب 10 امتیاز به عنوان یکی از 3 تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روز‌های بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با توجه به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی هستند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

تیم داوری: احمد العلی کمک داوران: عبدالهادی الانزی، احمد عباس داور چهارم: عمار اشکنانی داور ویدئویی: عبداله جمالی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند - میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو. سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب الهلال یاسین بونو - علی البلیهی - حسان تمبکتی - سعود عبدالحمید - یاسر الشهرانی - محمد کنو - روبن نوس - سرگئی میلینکوویچ ساویچ - مالکوم - سالم الدوسری - الکساندر میتروویچ سرمربی: ژرژ ژسوس

لحظات حساس: دقیقه 3: پس از دو دقیقه ابتدایی که الهلال فشار زیادی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد رضا شکاری در موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد موقعیت قرار گرفت، ولی کار او در دریبل بازیکن حریف ناقص ماند و توپ اوت رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال