چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

وزیر خارجه در پیامی به همایش روز ملی خلیج فارس نوشت: بزرگداشت این روز مهم، در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان به شمار می‌آید، لذا این روز بزرگ را به حضار محترم و همه ایرانیان تبریک می‌گویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاثیر تنش‌های سیاسی بین کشورها بر هر اقتصادی دو تاثیر آنی و درازمدت دارد. بررسی خسارت طولانی‌مدت اقتصادی ناشی از تنش بین ایران و اسرائیل چندان ساده نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه در پیامی به همایش روز ملی خلیج فارس نوشت: بزرگداشت این روز مهم، در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان به شمار می‌آید، لذا این روز بزرگ را به حضار محترم و همه ایرانیان تبریک می‌گویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا رحمانی فضلی، تاکید می کند: اگر در کشور بستر و فضای باثبات در حوزه اقتصادی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و مشارکت مردم نداشته باشید، نمی‌توانید کاری انجام دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز - دوشنبه - اعلام کرد که انتظار می‌رود چندین کشور عضو این اتحادیه تا پایان ماه می، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معترضان و دانشجویان فرانسوی با شعار «فلسطین آزاد»، در دانشگاه «سوربن» پاریس اردو زدند تا همبستگی خودشان را با ملت فلسطین اعلام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا در مورد گفت‌وگوهای وین اظهار کرد: تبادل پیام‌ها و گفت‌وگوهای دیپلماتیک از طریق روش‌های مناسب و معمول ادامه خواهد داشت و ایران در نشست‌های بین‌المللی فرصتی دارد تا دیدگاه‌های خود را اعلام کند. در خصوص رفع تحریم‌های نامنصفانه، تبادل نظر و گفت و گو صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که رسانه‌های غربی در طول سال‌های گذشته و اخیر، همواره بر انزوای ایران در نظام بین الملل به مثابه گزاره و پیش‌فرضی تصنعی و القایی مانور داده‌اند، اخیرا برخی رسانه‌های آمریکایی و اروپایی نمی‌توانند نگرانی خود را بابت قدرت ائتلاف‌سازی استراتژیک ایران با شرکای راهبردی خود را پنهان سازند. اخیرا پایگاه خبری بلومبرگ گزارشی درباره همکاری نظامی روسیه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در تهران دیدار و گفتگو کرد. امیر آشتیانی در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور ایران به «حراره» و سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران اظهار داشت: این تعاملات نشان‌دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی‌مابین...

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امورخارجه گفت: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین خواهد شد و در این راستا استثنا و تجاهل نسبت به هیچ کدام از کشورها پذیرفته نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر آشتیانی تاکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در تهران دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

امیر آشتیانی در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه گفت: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر دفاع در پیامی با اشاره به اهمیت منطقه راهبردی خلیج فارس تأکید کرد: راهبرد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و جغرافیای منطقه است.