شنبه 14 مهر 1403

سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت

منچسترسیتی در بازی هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه 3-2 فولام را از پیش رو برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی از فولام میزبانی کرد و با گل‌های متئو کواچیچ و جرمی دوکو با نتیجه 3-2 برنده شد.

ترکیب تیم‌ها:

سیتی: ادرسون، لویس، آکانجی، دیاس، گواردیول، کواچیچ، سیلوا، فودن، گوندوگان، گریلیش و هالند

فولام: لنو، رابینسون، باسی، آندرسن، تته، ایوبی، آداما، لوکیچ، برگه، پریرا و رائول خیمنز

مطابق انتظار تیم پپ گواردیولا در ورزشگاه خودش با ترکیب هجومی و پرس بالا بازی را شروع کرد که در دقایق ابتدایی توسط ارلینگ هالند و ایلکای گوندوگان شانس خوبی برای گلزنی داشت اما دروازه حریف تهدید نشد. پس از انرژی بالای سیتی در دقایق ابتدایی نوبت به فولام رسید که دروازه حریف را تهدید کند و در دقیقه 17 موقعیت خوبی داشت که سیو دیدنی ادرسون مانع از باز شدن دروازه شد.

با وجود فشار سیتی این فولام بود که اولین گل بازی را به ثمر رساند. پریرا روی پاس دیدنی خیمنز موفق شد در دقیقه 26 دروازه میزبان را باز کرده و ادرسون را غافلگیر کند. پس از گل فولام یک موقعیت خوب دیگر هم به دست آورد که ترائوره نتوانست دروازه را باز کند و در مقابل متئو کواچیچ خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند.

کواچیچ با استفاده از اشتباه خط دفاعی فولام توانست در محوطه جریمه با یک ضربه به حساب شد در دقیقه 32 بازی را به تساوی بکشاند و تیمش در دقایق پایانی نیمه هم یک موقعیت خوب داشت که گریلیش آن را از دست داد.

سیتی نیمه دوم را خیلی زود با گل شروع کرد و کواچیچ از پاس برناردو سیلوا استفاده کرد تا در دقیقه 47 تیمش را پیش بیندازد. این گل نیمه دوم را تماشایی‌تر کرد و باید توسط هر دو تیم با سرعت بیشتری دنبال شد.

بعد از تعویض‌های پپ گواردیولا و مارکو سیلوا بازی با حساسیت زیادی همراه شد که بیشتر تیم میهمان به دنبال گل تساوی بود اما سیتی موفق شد به یک گل دیگر برسد. جرمی دوکو به تعویض طلایی پپ تبدیل شد و در دقیقه 82 موفق شد پاس لویس را به گل تبدیل کند.

فولام در دقیقه 88 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما هر چه تلاش کرد نتوانست به تساوی برسد و شاهد برتری میزبان در این دیدار بود تا سیتی با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد و حریف امروزش هم با 11 امتیاز فعلا رتبه هفتم را در اختیار داشته باشد.

گل‌ها:

پاس پشت پای دیدنی خیمنز مدافعان سیتی را گمراه کرد و پریرا در یکقدمی دروازه موفق شد به راحتی دروازه ادرسون را در دقیقه 26 باز کند.

متئو کواچیچ در محوطه جریمه منتظر یک فرصت بود که دفع ناقص بازیکن حریف روی ارسال ضربه کرنر به او اجازه داد با ضربه پرقدرت پای راست در دقیقه 32 بازی را به تساوی بکشد.

کواچیچ در موقعیت مشابه نیمه اول این بار پس از دریافت پاس عرضی با ضربه قوس‌دار پای راست دروازه‌بان حریف را مغلوب خود کرد و در دقیقه 47 تیمش را پیش انداخت.

جرمی دوکو در نزدیکی ورود به محوطه جریمه مدافع حریف را از پیش رو برداشت و با ضربه تماشایی بیرون پای راست در دقیقه 82 دروازه فولام را باز کرد.

مدافعان سیتی به راحتی به مونیز اجازه دادند پس از کنترل ارسال کوتاه به نزدیکی دروازه ادرسون در دقیقه 89 گل دوم فولام را به ثمر برساند.

سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 2
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 3
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 4
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 5
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 6
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 7
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 8
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 9
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 10
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 11
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 12
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 13
سیتی 3-2 فولام: پپ سایه به سایه اشلوت 14