دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیمئونه: سیتی را بردیم، اتفاق خاصی که نیفتاده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیمئونه: سیتی را بردیم، اتفاق خاصی که نیفتاده!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز در یک بازی دوستانه در کره جنوبی به مصاف منچسترسیتی رفت و به لطف دو گل تماشایی بازیکنانش قهرمان اروپا را 2-1 شکست داد.

در این بازی که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد روخی‌بلانکو ابتدا توسط ممفیس دیپای به گل رسید و یانیک کاراسکو اختلاف را به دو گل افزایش داد. گل روبن دیاز در دقایق پایانی برای فرار تیم پپ گواردیولا از شکست کافی نبود.

سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا او و تیمش از پیروزی مقابل قهرمان اروپا خوشحالند گفت:" من ترجیح می‌دهم بگویم که ما آرامش بیشتری پیدا کردیم. همه اتلتیکیو را به آرامش در هر شرایطی و اعتماد به نفس می‌شناسند. ما الان کاملا آرام هستیم و اعتماد به نفس‌مان بیشتر شده است. امروز بچه‌های ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردند و این چیزی است که من را خوشحال می‌کند".

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه صحبت‌هایش به میزبانی کره جنوبی اشاره کرد و گفت:" برای کره احترام زیادی قائلم. آنها میزبانان عالی‌ای هستند. ترافیک در سئول کمی اذیت می‌کند ولی ما از شرایط اردوی تابستانی‌مان کاملا راضی هستیم".

سیمئونه درباره عملکرد خرید جدید تیمش چاغلار سویونجو گفت:" او نشان داد چه فوتبالیستی است. یک مدافع پرقدرت با سرعت بالا و ویژگی‌های مناسب. او یکی از بهترین مدافعان بوده اما در اتلتیکو رقابت زیادی بین بازیکنان هست. من از او کاملا راضی‌ام".

سیمئونه: سیتی را بردیم، اتفاق خاصی که نیفتاده! 2