یک‌شنبه 8 مهر 1403

شاخص‌های سهمیه ورود بخش‌های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی بررسی شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شاخص‌های سهمیه ورود بخش‌های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی بررسی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش‌های آموزش عالی (پیام نور، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و جامع علمی و کاربردی) با حضور ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و مسئولان اداره کل تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار شد. این جلسه به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ریزی و نحوه حضور و شرکت نمایندگان این...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش‌های آموزش عالی (پیام نور، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و جامع علمی و کاربردی) با حضور ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و مسئولان اداره کل تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار شد. این جلسه به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ریزی و نحوه حضور و شرکت نمایندگان این بخش‌ها در رویداد‌های ورزش دانشگاهی (مسابقات منطقه‌ای کسب سهمیه المپیاد و المپیاد‌های ورزشی) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی، مدیران کل هرکدام از بخش‌ها نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع مطروحه (نحوه مشارکت بخش‌ها و سرانه حق الشرکت دانشگاه‌ها در رویداد‌های ورزشی) را اعلام کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیم بر آن شد در جلسه‌ای که با حضور دبیران مناطق دهگانه برگزار می‌گردد نظرات و پیشنهادات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن‌ها تصمیم گیری لازم به عمل آید.