چهارشنبه 18 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

بازار سهام در روز گذشته افت قابل توجهی را شاهد بود و در حالی شاخص کل بورس به محدوده 2.1 میلیونی نزدیک شد که سایه سنگین دلار نزولی همچنان بر سر سهام دلاری سنگینی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با افت بیش از 62 هزار واحدی همراه شد و عدد شاخص به رقم 2 میلیون 145 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز عدد شاخص بورس پایین‌تر از میانگین 55 روزه خود قرار گفت و اندیکاتور RSI در حال حاضر در یک‌قدمی محدوده هیجان فروش بیش از اندازه قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از کسب بازدهی 24000 درصدی مدیریت دارایی فارابی طی 14 سال، این شرکت سبدگردان به‌تازگی محصول جدید سرمایه‌گذاری خود یعنی صندوق اهرمی جهش را به بازار سرمایه معرفی کرده است که پذیره‌نویسی آن از روز 23 خرداد ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز برای چهارمین روز متوالی مالکیت حقیقی‌های بازار کاهش یافت و هزار و 103 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس تهران خارج شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران امروز شاهد تأثیر منفی شدید قیمت دلار و بازارهای موازی بر معاملات سهام بود. امروز با افت 62 هزار 797 واحدی، شاخص کل بورس تهران در تراز 2 میلیون و 145 هزار 415 واحدی ایستاد.

وب‌گاه عصر ایران

شاخص کل بورس امروز با 62 هزار و 805 واحد کاهش تا رقم دو میلیون و 145 هزار واحد ریزش کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با کاهشی 18 هزار و 889 واحدی در رقم 729 هزار و 746 واحد ایستاد.

خبرگزاری مهر

بورس امروز دوباره با سقوط مواجه شده و دلیل آن هم سیگنال های توافق در فضای رسانه ای است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام سومین روز کاری هفته را با پیروی از نرخ ارز در بازار آزاد که با کاهش همراه بود، با فشار سنگین عرضه آغاز کرد، به طوری که در 90 دقیقه آغازین بازار 40 هزار واحد ریخت و کانال 2 میلیون 200 هزار واحد را از دستد داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 62 هزار واحدی به 2 میلیون و 145 هزار واحد رسید، همچنین شاخص...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز حدود 83 درصد بازار به عبارتی 594 نماد بازار سرمایه در شرایط منفی معامله شدند.

وب‌گاه الف

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس از کانال دو میلیون و 200 هزار واحد و شاخص کل فرابورس از کانال 28 هزار واحد عقب‌گرد کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 22 خرداد) با 62 هزار 805 واحد کاهش در ارتفاع 2‌میلیون و 145 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس از کانال دو میلیون و 200 هزار واحد و شاخص کل فرابورس از کانال 28 هزار واحد عقب‌گرد کنند.

خبرگزاری فارس