پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آخرین آمار تعداد سرمایه‌گذاران خارجی در بازار سرمایه ایران به بیش از 4000 نفر رسیده است که این افراد از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، سوییس، چین و... هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت بورس در یک هفته گذشته بسیار خوب بود و سهامداران تعداد قابل توجهی از شرکت ها، در همین یک هفته به انداز یک سال بهره بانکی و حتی بیشتر از آن، سود کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش 144 هزار واحدی شاخص در هفته اخیر با پشتوانه ورود سرمایه و تقاضای حقیقی رخ داد.

وب‌گاه گسترش

بررسی تحولات قیمتی بازارهای موازی نشان می‌دهد بازار سهام مطابق انتظارات، یکه‌تاز بازارهای مالی و سرمایه‌ای بوده و در نخستین ماه از سال جدید، گوی سبقت را به آسانی از رقبا ربوده است؛ به نحوی که شاخص کل بورس با فاصله بسیار زیاد از دیگر بازارها، در رده نخست بیشترین رشد ماهانه قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که بازار سهام در سال گذشته نسبت به سایر بازارها از نرخ تورم دلار و تورم عقب ماند، اما در ماه ابتدایی سال 1402 پیروز میدان بازدهی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به نمادهای وبملت، شتران و کوثر اختصاص داشت. در روز یکشنبه نیز غبشهر، حکشتی و اخابر بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اصلاح اساسنامه صندوق‌ها اکنون نسبت قیمت به ارزش خالص دارایی دارایکم و پالایشی یکم به بالای 95 درصد رسیده است و در محدوده 17 تا 18 هزار تومان معامله می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص قدرت خریداران حقیقی مدت هاست که بالای عدد یک باقی مانده است. در این هفته هم طی 5 روز معاملاتی، این شاخص بالای عدد یک بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران در این هفته هم صعودی بود و تمام شاخص های آن رشد کردند. هنوز هم شتاب رشد نمادهای کوچک، بیشتر از نمادهای بزرگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پایان هفته اخیر روند صعودی شاخص‌های بورس تهران ادامه داشت و در تمامی روزهای معاملاتی هفته شاهد ورود پول حقیقی به بازار سهام بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد 6.2 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 324 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای فملی، کچاد، فولاد، فارس، پارسان و شپنا بزرگان قرمزپوش بازار بودند که موجب ریزش شاخص کل بورس تهران شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید افراد حقیقی امروز 26 میلیون و 700 هزار تومان و سرانه فروش 29 و میلیون و 900 هزار تومان بود.

خبرگزاری مهر

امروز شاخص کل اصلاح 1304 واحدی را تجربه کرد اما 180 نماد در وضعیت صف خرید قرار داشتند.