جمعه 10 فروردین 1403

شانس 2 مدال طلا و 7 برنز برای فرنگی کاران ایران در تورنمنت ارمنستان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شانس 2 مدال طلا و 7 برنز برای فرنگی کاران ایران در تورنمنت ارمنستان

امیررضا اکبری و فردین هدایتی به دیدار فینال رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پاشایان ارمنستان رسیدند.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پاشایان ارمنستان از صبح روز سه شنبه 9 خرداد ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان در حال برگزاری است و امشب با مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

نتایج نمایندگان کشورمان تا پایان مسابقات مقدماتی اوزان ده گانه به شرح زیر است:

سید آرش نگهداری در وزن 55 کیلو گرم پس از استراحت در دور اول در دو دوم نماینده ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 1 مغلوب کشتی گیر ارمنستانی شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

رضا قیطاسی در وزن 63 کیلوگرم در دور نخست مغلوب نماینده روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در فینال راهی شانس مجدد شد.

حسین محمودی در وزن 67 کیلو گرم در دور اول نماینده ارمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و با پیروزی مقابل کشتی گیر ارمنستانی به مرحله نیمه نهایی راه یافت، محمودی در این دیدار با نتیجه 12 بر 4 مغلوب نماینده ارمنستان شد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد.

مرتضی پور عیسی در وزن 72 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل نماینده ارمنستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد از سد نماینده بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، وی در این مرحله مغلوب نماینده ارمنستان شد به دیدار رده بندی راه یافت.

یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر 1 مغلوب مانوکیان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در فینال به شانس مجدد راه یافت.

امیررضا مرادیان در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مغلوب کشتی گیر روس شد و به دیدار رده بندی راه یافت، محمد حسین استاد محمد معمار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست از سد نماینده ارمنستان گذشت، وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کورماروف از روسیه شد و راهی رده بندی شد.

امیررضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم، در دور نخست نماینده ارمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد دیگر نماینده کشور میزبان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اکبری در این مرحله با پیروزی مقابل نماینده گرجستان به دیدار پایانی راه یافت، وی در این دیدار به مصاف آرتور سارگسیان دارنده مدال برنز جهان خواهد رفت.

فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم، در دور نخست نماینده روسیه را شکست داد وی در دور بعد با پیروزی مقابل پاتاریدزه از گرجستان راهی فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی به مصاف کشتی گیر روس خواهد رفت.

دیدار‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان ده گانه امروز (چهار شنبه) برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی