دوشنبه 16 مهر 1403

شاید زیرکزی مهاجم اول هلند بشود / کومان: تا لیست دادیم هفت نفر مصدوم شدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاید زیرکزی مهاجم اول هلند بشود / کومان: تا لیست دادیم هفت نفر مصدوم شدند!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند گفت از پیشنهاد اعتصاب بازیکن‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، نشست خبری خود را با ابراز تاسف نسبت به درگذشت یوهان نیسکنس، اسطوره فوتبال هلند، آغاز کرد.

کومان خاطرنشان کرد که در کودکی نیسکنس را الگوی بزرگش می‌دیده و در سال‌های بعد با او رابطه‌ای صمیمی داشته است. کومان به همین علت از درگذشت نیسکنس به شدت ناراحت بود.

کومان درباره ترکیب تیم ملی هلند برای دو بازی در لیگ ملت‌های یوفا مقابل مجارستان و آلمان از برنامه فشرده بازی‌ها انتقاد کرد و گفت: "برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌ام است که تا صبح جمعه تیمم را کامل ندارم و برای پیدا کردن ترکیب اصلی باید منتظر اضافه شدن آنها باشم. وقتی لیست اولیه را دادیم هفت بازیکن مصدوم شدند. باید با این شرایط کنار بیاییم".

*دعوت نشدن فرانکی دی‌یونگ؟ هفته گذشته با فرانکی صحبت کردم. او باید ریتم بازی‌اش را پیدا کند و با تیم ملی فاصله دارد.

*غیبت ممفیس دیپای؟ ممفیس باید بیشتر بازی کند تا آمادگی بدنی‌اش بالاتر برود و بتواند نقش اول تیم باشد. البته از اینکه این هفته 85 دقیقه بازی کرد خوشحالم.

*میزان آمادگی وخهورست؟ جمعه این هفته به من گفت هنوز 100 درصد آماده نیست. ووت به من گفت مطمئن نیست که بتواند به بازی مقابل خرونینگن برسد.

*برنامه فشرده یوفا و فیفا؟ خوشحالم که بازیکن‌ها اعتراض کردند. این وضعیت باید متوقف شود. این کاری است که فقط از بازیکن‌ها و مربی‌ها برمی‌آید. معتقد نیستم که باید فورا اعتصاب کنیم، ولی مهم است که مسئولان حاضر بشوند به ما گوش بدهند. تا امروز به نظرم هنوز مسئله را جدی نگرفته‌اند.

*آدرین بروبی و یوشوا زیرکزی؟ دو مهاجم که موقع بازی تیپ‌های مختلفی دارند. یوشوا در بازی اخیر کمتر بازی کرده. برایان هم کامل بازی نمی‌کند. اما هر دو شرایط خوبی دارند و می‌توانند مهاجم اول هلند باشند.

شاید زیرکزی مهاجم اول هلند بشود / کومان: تا لیست دادیم هفت نفر مصدوم شدند! 2