یک‌شنبه 1 مهر 1403

شایعه جذاب در مورد آینده جهانبخش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شایعه جذاب در مورد آینده جهانبخش

رسانه‌های هلندی از احتمال حضور علیرضا جهانبخش در توئنته هلند خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند ماه از پایان کار علیرضا جهانبخش در فاینورد می‌گذرد، کاپیتان 31 ساله تیم ملی ایران هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده و باوجود شروع فصل باشگاهی در اروپا، پیشنهادات خود برای ادامه کار در قاره سبز را بررسی می‌کند.

با این حال رسانه‌های هلندی در روزهای گذشته از توئنته به عنوان تیمی نام بردند که بعد از مصدومیت وینگر خود به دنبال جذب علیرضا جهانبخش است و پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه کرده است.

نکته مهم در مورد توئنته اینکه آنها فصل گذشته در رتبه سوم اردیویسه حضور داشتند و توانستند سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند و این هفته نیز در دیداری جذاب به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت.

علیرضا جهانبخش سابقه هشت فصل حضور در لیگ هلند را دارد و حالا در صورت امضای قرارداد با توئنته تبدیل به یکی از پرسابقه‌ترین بازیکنان خارجی در این لیگ خواهد شد.

امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش و مدرس فیفا در واکنش به خبری که روز گذشته رسانه‌های هلندی درباره کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر کردند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه توئنته باشگاهی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال هلند است که ساختار بسیار خوبی نیز دارد.