جمعه 30 شهریور 1403

شایعه رفتن صلاح به لیگ عربستان جدی‌تر از همیشه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شایعه رفتن صلاح به لیگ عربستان جدی‌تر از همیشه

در پی شایعات انتقال محمد صلاح به لیگ عربستان که در این فصل بارها منتشر شده است، مایکل امنالو، مدیر این لیگ، معتقد است که دوست دارد این انتقال را ببیند.

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد عربستان در تابستان آماده پرداخت 250 میلیون یورو برای جذب محمد صلاح بود، اما در تلاش‌های خود برای به دست آوردن مهاجم لیورپول شکست خوردند.

با این حال، انتظار می‌رود که تیم عربستانی علاقه خود را به این مهاجم حفظ کند. مایکل امنالو مدیر لیگ حرفه‌ای عربستان، با اعتراف به اینکه دوست دارد صلاح در خاورمیانه به بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما بپیوندد، به بحث انتقال دامن زد. او در مصاحبه‌ای با TZ گفت:«هیچکس تحت فشار یا مجبور نیست که بیاید. اگر کسی دوست دارد بیاید فرصتی وجود دارد که با باشگاه آزاد و به شیوه‌ای بسیار محترمانه و حرفه‌ای کار کند، ما بسیار خوشحال خواهیم شد که او را داشته باشیم.»

قرارداد محمد صلاح با لیورپول در سال 2025، یعنی چند روز پس از تولد 33 سالگی او، به پایان می‌رسد. ادعا شده است که او در همین تابستان گذشته هم آماده نقل مکان به عربستان سعودی بوده است، اما اتفاقات طور دیگر رقم خورد.

در صورت بازگشت الاتحاد با پیشنهاد بزرگ دیگری در سال 2024، ممکن است این انتقال در همین ژانویه و یا در تابستان بعدی رخ دهد.

شایعه رفتن صلاح به لیگ عربستان جدی‌تر از همیشه 2
شایعه رفتن صلاح به لیگ عربستان جدی‌تر از همیشه 3