جمعه 8 تیر 1403

شبانه بخاطر استقلال آمدم و نکونام از من خواست بمانم / حجازی: حسادت و هوچی‌گری نه، اسم لابی‌ام را بیاورید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شبانه بخاطر استقلال آمدم و نکونام از من خواست بمانم / حجازی: حسادت و هوچی‌گری نه، اسم لابی‌ام را بیاورید!

آتیلا حجازی در پاسخ به انتقادات عجیب ادموند اختر می‌گوید که اگر می‌توانست لابی کند، مجوز حضورش روی نیمکت استقلال را درست می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که ادموند اختر، پیشکسوت استقلال، در مصاحبه‌ای انتقادی علیه جو موجود در این باشگاه مصاحبه‌ای انجام داد. او در بخش زیادی از این گفتگو به انتقاد از آتیلا حجازی پرداخته و عنوان کرده "او به واسطه لابی که داشته، روی نیمکت استقلال نشسته است."

آتیلا حجازی هم نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و صراحتاً گفت: منتظرم تا اختر اسم لابی من را عنوان کند تا مردم هم با او آشنا شوند. حتماً پدرم به آقای سمیعی و شهریاری زنگ زد که پسرم باید سرپرست شود؟!

حجازی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: متأسفانه از قدیم، جو پیشکسوتان استقلال حمایتی نبوده است. امروز شنیدم که آقای اختر علیه من مصاحبه کرده و واقعاً از این مسأله تعجب کردم! خنده‌ام گرفت وقتی گفت من با لابی روی نیمکت استقلال نشستم. اگر این‌طور بود که من هر سال باید روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری می‌نشستم. یا حداقل مشکل مجوزم را برای نشستن روی نیمکت حل می‌کردم!

او ادامه داد: آقای اختر در این سال‌های اخیر کجای فوتبال بوده است؟ به قول خودش نه در فضای مجازی فعالیت دارد و نه واتس‌اپ و اینستاگرام. پس چطور می‌شود که با این صراحت عنوان می‌کند من با لابی روی نیمکت استقلال هستم؟

آتیلا با اشاره به اینکه سیزده سال از درگذشت پدرش می‌گذرد، گفت: پدرم، ناصر حجازی، سال‌هاست به رحمت خدا رفته و نمی‌تواند بگوید که پدرم برایم لابی کرده و با آقای شهریاری و هلدینگ حرف زده است! استقلال از من خواست که بیایم و من شبانه برای کمک به تیمم، به ایران برگشتم.

وی افزود: من در دوران بازی، مدتی در صباباطری فوتبال بازی کردم و آقای شهریاری مدیر ما بود. حالا سؤال من این است که به نظر شما من اگر لابی داشتم، چرا کارم را درست نکردم که راحت به عنوان سرپرست روی نیمکت بنشینم؟

پیشکسوت سابق استقلال معتقد است که نظر بزرگ‌ترهای تیم برای او مهم است. آتیلا می‌گوید: وقتی من انتخاب شدم، آقایان روشن، فریبا، بیژن طاهری و پرویز مظلومی، از پیشکسوتان استقلال به من زنگ زدند و تبریک گفتند. من انتقاد با منطق را می‌پذیرم ولی اینکه بیایند روی حسادت بخواهند با هوچی‌گری حرفشان را پیش ببرند، قبول ندارم.

حجازی با اشاره به تماس نکونام برای ادامه همکاری با او گفت: من به جواد نکونام گفتم که اصراری برای ادامه همکاری ندارم و اگر فکر می‌کنند که من می‌توانم به تیم کمک کنم، بمانم. تنها دلیل حضور من عشق به استقلال است و هیچ منفعتی برای من ندارد. اما آقای نکونام گفت به عنوان اولین نفرات به هلدینگ اعلام کرده که دوست دارد من سرپرست استقلال بمانم.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به قسمتی از صحبت‌های ادموند اختر گفت: ایشان می‌گوید فقط کسی می‌تواند سرپرست باشد که 5 سال در این تیم بازی کرده باشد! از جانب دیگر هم می‌گوید چرا پسر آقای روشن و پورحیدری سرپرست نمی‌شوند! من برای این دوستان احترام قائلم ولی اصلاً این عزیزان سابقه بازی در استقلال را دارند؟!

حجازی در پایان گفت: به نظر من سرپرست باشگاه بزرگی مثل استقلال باید آدم شایسته‌ای باشد که علاوه بر تجربه بازی در این تیم، تحصیلات دانشگاهی داشته باشد و در جوامع بین‌الملل بتواند انگلیسی صحبت کند.

او ادامه داد: من حتی بعد از تماس جواد نکونام، برای ادامه همکاری هم به او گفتم اگر فکر می‌کنید فرد دیگری می‌تواند کمک کند، من هیچ مشکلی ندارم و در جایگاه هوادار همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

شبانه بخاطر استقلال آمدم و نکونام از من خواست بمانم / حجازی: حسادت و هوچی‌گری نه، اسم لابی‌ام را بیاورید! 2
شبانه بخاطر استقلال آمدم و نکونام از من خواست بمانم / حجازی: حسادت و هوچی‌گری نه، اسم لابی‌ام را بیاورید! 3