دوشنبه 2 مهر 1403

شب خوب یوونتوس با صعود به نیمه نهایی تکمیل شد / منچستریونایتد حذف و دیبالا ناجی رم شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شب خوب یوونتوس با صعود به نیمه نهایی تکمیل شد / منچستریونایتد حذف و دیبالا ناجی رم شد

تیم یوونتوس با تساوی در لیسبون راهی نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا و حریف سویا اسپانیا شد.

در مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت 22 و 30 دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه تیم یوونتوس که در بازی رفت در تورین با یک گل تیم اسپورتینگ را شکست داده بود، امشب در لیسبون به تساوی یک بر یک دست یافت تا راهی دور بعد شود.

ربیو در این مسابقه در دقیقه 9 یووه را پیش انداخت، اما همین بازیکن در دقیقه 20 یک پنالتی داد و ادوارد بازی را به تساوی کشاند.

تلاش دو تیم در ادامه نتیجه نداشت تا شب خوب یوونتوس تکمیل شود و بعد از خبر بازگشت 15 امتیازی کسر شده این تیم در سری آ، حالا صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم جشن بگیرند.

تیم سویای اسپانیا با حذف منچستریونایتد حریف یووه در نیمه نهایی شد. سویا با سه گل شیاطین سرخ را شکست داد تا با توجه به تساوی دو بر دو در اولدترافورد، مقتدرانه راهی دور بعد شود. یوسف النصیری روی اشتباه مرگبار هری مگوایر گل اول این تیم را زد و همین باده در د قیقه 47 دومین گل را وارد دروازه یونایتد کرد. النصیری در دقیقه 81 کار را برای یونایتد تمام کرد.

بایر لورکوزن در شبی که سردار آزمون در دقیقه 86 وارد زمین شد، شب سختی در بلژیک نداشت و با نتیجه چهار بر یک تیم سن ژیلواز را شکست داد تا با پیروزی پنج بر دو در مجموع به نیمه نهایی برسد.

رم هم که در بازی رفت در هلند مقابل یاران علیرضا جهانبخش در تیم فاینورد با یک گل شکست خورده بود، فاصله‌ای با حذف نداشت که دیبالا این تیم را نجات داد. اسپیناتزولا در دقیقه 60 جالوروسی را پیش انداخت، اما پایکسائو در دقیقه 80 بازی را به تساوی کشاند. در حالی که فاینوردی‌ها خود را برای جشن صعود آماده می‌کردند، پائولو دیبالا در دقیقه 89 رم را پیش انداخت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان تا دقیقه 74 در زمین حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش