یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

«شب‌های بله‌برون» شلمچه با روایتگری حاج حسین یکتا

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
«شب‌های بله‌برون» شلمچه با روایتگری حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه «شب‌های بله‌برون» در ایام راهیان نور و در 2 دوره 25 روزه و یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه به گفته برگزارکنندگان آن با میزبانی شهدای عملیات کربلای 5 برگزار می‌شود و در بنر آن نوشته شده: «همان‌ها که در شب‌های قدر انقلاب اسلامی سرنوشت این کشور را از سر نوشتند.»

یکتا روز بیست و ششم دی‌ماه در یکی از برنامه‌های خود گفته بود: «شب‌های کربلای 5 شب‌های قدر انقلاب است‌؛ شب‌هایی که بچه‌های ما فقط آتش و گلوله و دود می‌دیدند.»

این ویژه‌برنامه بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء پنجشنبه 19 بهمن‌ماه تا جمعه 4 اسفندماه 1402 و شنبه 12 اسفندماه تا شنبه 19 همان ماه با روایتگری محمدحسین حسینی یکتا معروف به حاج حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در یادمان شهدای شلمچه که عملیات کربلای 5 آنجا انجام شده، برگزار می‌شود.

همچنین از ساعت 3 عصر همان روزها برنامه دیگری در نهر خین که عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 5 در آن انجام شده و تعدادی از غواصان رزمنده به شهادت رسیده‌اند، برنامه دیگری برگزار می‌شود که میزبان علاقه‌مندان است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید حاج حسین یکتا شلمچه کربلای 4 کربلای 5 شب های بله برون این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
«شب‌های بله‌برون» شلمچه با روایتگری حاج حسین یکتا 2