چهارشنبه 11 مهر 1403

شرایط اسکان در خوابگاه‌های استیجاری دانشگاه شهید بهشتی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شرایط اسکان در خوابگاه‌های استیجاری دانشگاه شهید بهشتی

دانشجویان دختر متقاضی اسکان در خوابگاه‌های استجاری دانشگاه شهید بهشتی تا 14 مهرماه فرصت دارند نسبت با ثبت درخواست خود اقدام کنند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان سنوات گذشته روزانه غیر بومی و ثبت‌نام دانشجویان نوبت دوم، بومی و پردیس را در سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

طبق اعلام دانشگاه شهید بهشتی مقرر شده دانشجویان برای سال تحصیلی 1404-1403، 30 درصد از اجاره بها را پرداخت کنند و الباقی (70 درصد) مابقی را به صورت یارانه از طرف دانشگاه دریافت کنند.

دانشجویان دختر سنواتی در پردیس اصلی که قبلا درخواست خود را ارائه کرده‌اند برای اسکان در خوابگاه استیجاری باید از 10 تا 14 مهر 1403 در ساعات اداری برای عقد اجاره‌نامه و دریافت معرفی‌نامه به امور خوابگاه‌های دانشگاه مراجعه کنند.

همچنین دانشجویان دختر شاغل به تحصیل در پردیس فنی شهید عباسپور هم می‌توانند از 10 تا 14 مهرماه برای تخصصی خوابگاه خود اقدام کنند.

زمان واگذاری خوابگاه دانشجویان پسر سنواتی در پردیس اصلی و پردیس شهید عباسپور که قبلا درخواست خود را ارائه داده‌اند از 21 تا 24 مهرماه 1403 خواهد بود. علاوه بر این دانشجویان نوبت دوم، بومی حومه استان‌های تهران، البرز و پردیس که متقاضی خوابگاه هستند باید درخواست خود را از طریق سیستم جامع گلستان از 10 تا 12 مهرماه ارائه کنند.

حل اسکان دانشجویان دختر (پردیس اصلی) خوابگاه استیجاری با شرایط اعلامی فوق و دانشجویان پسر در صورت وجود ظرفیت در خوابگاه‌های پردیس شهید عباسپور خواهد بود.

محل اسکان دانشجویان فاقد شرایط شاغل به تحصیل در پردیس فنی شهید عباسپور منوط به وجود ظرفیت در همان پردیس خواهد بود. در صورت واگذاری خوابگاه به دانشجویان پردیس در خوابگاه استیجاری، دانشجو مشمول پرداخت 100 درصد اجاره بهاء است.

عدم مراجعت دانشجویان دختر سنواتی در بازه تعیین شده برای معرفی به خوابگاه استیجاری بمنزله انصراف از استفاده خوابگاه تلقی و فضا به اولویت‌های بعدی اختصاص خواهد یافت. ترتیب تخصیص و واگذاری اتاق‌ها بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد و رعایت تمام ضوابط و مقررات خوابگاه و دانشگاه در خوابگاه استیجاری الزامی است.

سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی همانند سایر خوابگاه‌ها در خوابگاه استیجاری نیز برقرار است و امکانات خوابگاه استیجاری شامل سالن مطالعه، آسانسور، اینترنت و. است. همچنین خوابگاه استیجاری مذکور واقع در خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه است.