جمعه 30 شهریور 1403

شرایط او خوب است / کمپانی: اول با نویر حرف می‌زنم، بعد نظرم را می‌گویم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شرایط او خوب است / کمپانی: اول با نویر حرف می‌زنم، بعد نظرم را می‌گویم

ونسان کمپانی خیال هواداران بایرن را راحت کرد و گفت مانوئل نویر شاید فردا برابر برمن نیز به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که هر سه بازی نخست خود در بوندسلیگا را برده و در لیگ قهرمانان نیز توانست برد پرگل 9-2 را برابر دینامو زاگرب جشن بگیرد، فردا در زمین وردربرمن به میدان خواهد رفت. بایرن بعد از یک فصل بدون جام حالا با ونسان کمپانی شروعی عالی داشته و فردا به دنبال چهارمین برد متوالی خود در لیگ است.

کمپانی در نشست خبری این بازی و در مورد شرایط نویر بعد از مصدومیت اخیر گفت: «او امروز تمرین خواهد کرد و پس از آن ما تصمیم خواهیم گرفت. نویر تجربه زیادی دارد، بنابراین بعد از تمرین صحبت می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که فردا بازی کند یا خیر. ما فقط نمی‌خواستیم ریسک‌های غیرضروری کنیم و به همین دلیل تعویض شد. اما به نظر می‌رسد شرایطش خوب باشد.»

کمپانی در مورد خاطراتش مقابل وردربرمن زمانی که بازیکن هامبورگ بود، گفت: «بازی برابر وردربرمن با پیراهن هامبورگ نیز یک بازی ویژه بود. اما بایرن مقابل برمن یک بازی سنتی است. زمانی که من در هامبورگ بودم نیز این یک بازی برتر بود. برمن خوب بازی می‌کند و بازیکنان بسیار خوبی دارد. فردا یک بازی ویژه داریم و ما با لحاظ کردن این قضیه برای رویارویی با این تیم آماده خواهیم شد.»

کمپانی درباره شروع مثبت میشل اولیسه در بایرن با وجود اینکه او دیرتر در پیش فصل کار خود را شروع کرد، گفت: «فکر نمی‌کردم حضور او در المپیک به ضررش باشد و همینطور نیز بود. او بسیار آماده بازگشت. اولیسه در حال حاضر در تیم نقش خوبی را بازی می‌کند و یک بازیکن کلیدی است. حالا او باید آرامش خود را حفظ کند و همین فرم خوب را ادامه دهد.»

کمپانی درباره برنامه فشرده و استرس ناشی از انجام بازی‌های زیاد گفت: «این موضوع در سال‌های اخیر همیشه مطرح بوده است، من بخشی از اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای بودم و ما همیشه با این موضوع بسیار جدی برخورد کرده‌ایم. این فقط به امسال مربوط نمی‌شود. تعدد بازی‌ها و سفرها از جمله بازی برای تیم ملی که ممکن است چیزی حدود 75، 80 بازی در سال شود، دشوار است. باید از سلامتی بازیکنان و نیز از منافع باشگاه‌ها محافظت شود و در نهایت از مربیان هم که این کار برایشان آسان نیست.»

کمپانی در مورد سبک دفاعی خود گفت: «در نهایت باید در هر سیستمی توپ را به دست بیاورید. هدف دفاع همیشه یکسان است، بازپس‌گیری توپ و بسته نگه داشتن دروازه. تاکنون اغلب در این کار موفق بوده‌ایم. ما همیشه به عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم و بازیکنان من تا به حال این کار را به خوبی انجام داده‌اند.»

کمپانی در مورد سیستم چرخش احتمالی برای بازی فردا گفت:«ما در مورد شلوغی تقویم و استرس روی بازیکنان صحبت کردیم. می‌خواهیم از کل تیم استفاده کنم. بدون تک تک بازیکنان حفظ روند خوب در یک فصل امکان‌پذیر نیست. نمی‌توانم بگویم آیا من فردا ترکیب را عوض خواهم کرد یا خیر اما برای رسیدن به اهدافمان به همه تیم نیاز داریم و بازیکنان باید برای جایگاه خود بجنگند.»

کمپانی در پایان گفت: «احساس ما این است که تیم در حال پیشرفت است. بله، ما تهاجمی بازی می‌کنیم، اما بایرن در گذشته نیز این کار را انجام داده است. من فوتبال را اینگونه می‌فهمم و می‌خواهم آن را به این شکل به بازیکنانم منتقل کنم. در حال حاضر، در هر بازی تغییرات تاکتیکی زیادی داریم و اگر شما بازیکنان قدرتمندی از نظر فنی دارید، می‌توانید آنها را اجرا کنید. حتی اگر بخواهیم پرس کنیم، باید به‌طور مداوم روش پرس را توسعه دهیم، زیرا تیم‌های دیگر دائما در حال یافتن راهی برای ضربه زدن به شما هستند. امروز به ندرت توپ را در اختیار دارید و باید سخت کار کنید تا آن را به دست آورید.»

شرایط او خوب است / کمپانی: اول با نویر حرف می‌زنم، بعد نظرم را می‌گویم 2
شرایط او خوب است / کمپانی: اول با نویر حرف می‌زنم، بعد نظرم را می‌گویم 3