پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شرایط تبدیل وضعیت روسای علمی کاربردی اعلام شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
شرایط تبدیل وضعیت روسای علمی کاربردی اعلام شد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از تأثیر نمره آزمون دوره‌های توانمندسازی رؤسای مراکز آموزشی در تبدیل و تمدید وضعیت رؤسای مراکز خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن محمدزاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جلسات کمیته انتصاب رؤسای مراکز مطابق با تقویم زمانبندی در هرماه به منظور بررسی پرونده‌های تبدیل و تمدید وضعیت رؤسای مراکز علمی کاربردی، برگزار می‌شود. در این جلسات پرونده‌های ارسالی از سوی واحدهای استانی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: تاکنون 38 جلسه کمیته انتصاب برگزار شده و از ابتدای سال 1400 تعداد 53 پرونده در کمیته مربوطه مطرح شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، محمدزاده ادامه داد: با توجه به برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای رؤسای مراکز آموزشی و برگزاری آزمون دوره اول در دو مرحله و نیز اهمیت گذراندن این دوره‌ها برای رؤسای مراکز و تاکید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از این پس پرونده افرادی که در دوره‌های توانمندسازی شرکت و در آزمون‌های مربوطه حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند، در دستور کار کمیته قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام