دوشنبه 16 مهر 1403

شرایط ثبت‌نام شرکت در جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت / مهلت ثبت‌نام تا پایان آبان ماه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شرایط ثبت‌نام شرکت در جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت / مهلت ثبت‌نام تا پایان آبان ماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت شرایط شرکت در جشن ازدواج دانشجویی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور ثبت نام ازدواج دانشجویی علم و صنعت و سفر مشهد مقدس متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی https://hamsafartabehesht.ir/ تا پایان آبان‌ماه 1401 امکان ثبت‌نام خواهند داشت. ضوابط و مقررات ثبت‌نام همسفرتا بهشت سال زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت شرایط شرکت در جشن ازدواج دانشجویی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور ثبت نام ازدواج دانشجویی علم و صنعت و سفر مشهد مقدس متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی https://hamsafartabehesht.ir/ تا پایان آبان‌ماه 1401 امکان ثبت‌نام خواهند داشت. ضوابط و مقررات ثبت‌نام همسفرتا بهشت سال

زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی 1 فروردین 1400 الی 31 شهریور 1401 باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت.

ملاک شرکت در طرح ملی «همسفرتابهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد می‌باشد. (نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام)

در مواردی که هر دو نفر زوجین، دانشجو باشند، لازم است فقط یک از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت نام نماید

زوجین دانشجو می بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه، با مراجعه به دفتر نهاد واحد خواهران ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متاسفانه امکان شرکت جاماندگان دوره‌های گذشته به هیچ عنوان میسر نیست.