دوشنبه 2 مهر 1403

شرایط جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شرایط جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست صمیمی اعضای هیات رئیسه، اساتید و همکاران سازمان مرکزی این دانشگاه با وزیر آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های چندین سال آینده دانشگاه فرهنگیان برای رفع نیاز‌های آموزش و پروش پرداخت. رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست صمیمی اعضای هیات رئیسه، اساتید و همکاران سازمان مرکزی این دانشگاه با وزیر آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های چندین سال آینده دانشگاه فرهنگیان برای...

رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست صمیمی اعضای هیات رئیسه، اساتید و همکاران سازمان مرکزی این دانشگاه با وزیر آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های چندین سال آینده دانشگاه فرهنگیان برای رفع نیاز‌های آموزش و پروش پرداخت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رجبعلی برزویی در این دیدار که هم‌اکنون در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و لذا وزیر آموزش و پرورش نیز سه اولویت را در شورای معاونان مطرح کردند که یکی از آن‌ها مسئله دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان هم‌اکنون برای نیازهای آموزش و پرورش در چندین سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم را کرده است و یکی از آن برنامه‌های تحولی دانشگاه، دستیابی به مرجعیت و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین در حوزه تربیت معلم متناسب با مبانی تربیت اسلامی در سطوح ملی و فراملی است.

رجبعلی برزویی ادامه داد: تربیت دانش‌آموختگان (معلمان، مدیران و سرمایه انسانی) برخوردار از شایستگی‌های (اسلامی، انقلابی، ایرانی، انسانی)، تخصصی و حرفه‌ای نیز از برنامه‌های مدنظر دانشگاه فرهنگیان در چند سال آینده است.

وی به مصوبات دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تدوین و تصویب آئین‌نامه جذب استعدادهای برتر دانشجویی ویژه دانشجویان دانشگاه و طلاب حوزه علمیه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب هیئت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان و ترکیب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تدوین و تصویب ساختار دانشگاه در قالب یک دانشگاه ملی و 31 دانشگاه استانی از دیگر برنامه‌های تحولی دانشگاه فرهنگیان است.

در پایان رئیس دانشگاه فرهنگیان از اجرایی‌سازی طرح فرصت مهر در دانشکده‌های دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: طرح فرصت مهر به منظور ارتقای زیست دانشجویی متناسب با شرایط و امکانات دانشگاه در دستور‌کار است؛ همچنین از دیگر برنامه‌های تحولی دانشگاه می‌توان به نهایی‌سازی جذب 286 نفر از دکتر معلمین و قریب به 350 عضو هیئت علمی از فراخوان‌های 4 سال گذشته اشاره کرد.

منبع: پانا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

شرایط جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد 2