پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته مهمان استان کرمان خواهد بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته مهمان استان کرمان خواهد بود

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز رشد ابر و رگبارهای باران را در مناطق شمال و شرق استان خواهیم داشت و ناپایداری های جوی در نیمه شرقی استان امروز بیشتر است؛ ولی به صورت متناوب تا پایان هفته شرایط ناپایدار اعم از رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده حبیبی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت شرایط آب و هوای استان گفت: از شب گذشته شاهد وزش باد در مناطق مرکزی کشور داشته ایم که به دلیل آنکه جهت وزش باد شمالی بوده، این گرد و خاک به مناطق شمالی استان منتقل شده است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان ادامه داد: این شرایط کم و بیش در استان حاکم است و به نظر می رسد که بتدریج از غلظت گرد و غبار در ساعات بعد از ظهر کاسته شود؛ اما به طور کلی در سطح استان شاهد ناپایداری های جوی هستیم.

وی بیان کرد: امروز رشد ابر و رگبارهای باران را در مناطق شمال و شرق استان خواهیم داشت و ناپایداری های جوی در نیمه شرقی استان امروز بیشتر است؛ ولی به صورت متناوب تا پایان هفته شرایط ناپایدار اعم از رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

انتهای پیام /