چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری اعلام شد / آغاز ثبت نام از امروز

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری اعلام شد / آغاز ثبت نام از امروز

شرایط و جزئیات واگذاری خوابگاه دانشجویی در تابستان جاری برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ با توجه به محدودیت ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و انجام پاره ای تعمیرات ضروری برخی از خوابگاه ها، دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ماقبل 99 که برای تکمیل فعالیت های تحقیقاتی، پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان1400را دارند باید مطابق با شرایط و فرآیند از امروز 26 تا 30 خرداد 1400 نسبت به ارائه درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام کنند تا در خصوص اسکان آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

دانشجویان مقطع دکتری ورودی ماقبل 99 که آزمون جامع آموزشی دارند یا آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده باشند می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام کنند. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل 99 دارای پروپوزال مصوب باید درخواست خود را از طریق پیشخوان در سیستم جامع گلستان وارد کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد مدت حضور دانشجویان متقاضی خوابگاه که با درخواست آنها موافقت شده است حداکثر تا 15 شهریور است.

با توجه به اینکه دانشجویان پس از دفاع از پایان‌نامه یا رساله ملزم به تخلیه خوابگاه هستند، لازم است در زمان تعیین بازه زمانی حضور تاریخ پایان اسکان خود را برابر با تاریخ دفاع قرار دهند. بدیهی است در صورت دفاع از پایان نامه یا ساله و عدم تخلیه به موقع خوابگاه حسب مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.

بر این اساس اولویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که در مرحله دفاع از پایان‌نامه یا رساله قرار دارند و تا پانزدهم شهریورماه 1400 فارغ‌التحصیل می‌شوند. خوابگاه ها از تاریخ 15 تا 27 شهریور برای پاکسازی، سمپاشی و آماده‌سازی نهایی برای سال تحصیلی جدید بطور کامل تعطیل خواهد بود.

همچنین بازه اسکان تابستان پس از پایان نیم سال دوم تا 15شهریور ماه است بنابراین تاریخ دفاع از پایان‌نامه یا رساله باید حداکثر تا این تاریخ تنظیم شود.

انتهای پیام