شنبه 14 مهر 1403

شروع امیدوار کننده اولیویرا با امتیاز؛/ پسر مربی محبوب تراکتوری‌ها در کوپا آمریکای جنوبی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شروع امیدوار کننده اولیویرا با امتیاز؛/ پسر مربی محبوب تراکتوری‌ها در کوپا آمریکای جنوبی

مربی سابق تراکتور نخستین امتیازش روی نیمکت کورینتیانس در کوپا سودامریکانا آمریکای جنوبی را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو اولیویرا که در دوران سرمربیگری پدرش، تونی اولیویرا در تراکتور مشغول به فعالیت در کنار او شد و به‌عنوان مربی و آنالیزور کارش را انجام می‌داد، طی سالیان اخیر به‌عنوان سرمربی و مربی در تیم‌های مختلف کار کرده ولی مهم‌ترین تجربه خود را اکنون در کورینتیانس برزیل پشت سر می‌گذارد و در آمریکای جنوبی مشغول به فعالیت است و صبح امروز نخستین امتیازش در کوپا سودامریکانا آمریکای جنوبی را به دست آورد.

این مربی 41 ساله پرتغالی دو ماه قبل هدایت کورینتیانس را در اواخر فصل برعهده گرفت که در 6 بازی در رقابت‌های لیگ پائولیستا برزیل عملکرد خوبی با سه پیروزی، دو مساوی و یک باخت داشت ولی نتوانست جزو هشت تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله پلی‌آف برای کسب قهرمانی راه یابد.

کورینتیانس که پس از حضور آنتونیو اولیویرا شرایط بهتری به دست آورد و از گزینه‌های سقوط خارج شد، با 14 امتیاز در رده دهم جدول لیگ پائولیستا برزیل ایستاد و فاصله 14 امتیازی با تیم صدرنشین داشت، اما با این وجود دو پیروزی در کوپا برزیل کسب کرد و توانست به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها برسد.

کورینتیانس برزیل با هدایت آنتونیو اولیویرا از ساعت 4 بامداد امروز چهارشنبه (به وقت ایران) در نخستین دیدارش در رقابت‌های کوپا سودامریکانا آمریکای جنوبی مقابل راسینگ مونته‌ویدئو اروگوئه قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان اولیویرا با وجود اینکه در دقیقه 69 روی یک کار تاکتیکی و پاس‌های پیاپی و در نهایت ارسال رودریگو گارو از جناح چپ و ضربه سر یوری آلبرتو به گل رسیدند، اما در دقیقه 85 گل تساوی را از راسینگ مونته‌ویدئو اروگوئه دریافت کردند.

این مربی 41 ساله پرتغالی با وجود اینکه دوره پروفشنال مربیگری اروپا را پشت سر گذاشته، اما به دلیل عدم صدور مدرک توسط یوفا نتوانسته به‌عنوان سرمربی در لیست بازی‌های کورینتیانس در دو ماه اخیر حضور پیدا کند و امروز هم به همین دلیل برونو لازارونی، دستیارش در کنفرانس خبری شرکت کرد.

شاگردان اولیویرا که در گروه F کوپا سودامریکانا آمریکای جنوبی قرار گرفته‌اند، هفته آینده باید دومین دیدارشان در این رقابت‌ها را مقابل تیم سه امتیازی آرژانتینوس جونیورز آرژانتین برگزار کنند.

شروع امیدوار کننده اولیویرا با امتیاز؛/ پسر مربی محبوب تراکتوری‌ها در کوپا آمریکای جنوبی 2