یک‌شنبه 6 آبان 1403

شریعتمداری: مشارکت گسترده ضامن بقای ایران و قدرت جمهوری اسلامی است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شریعتمداری: مشارکت گسترده ضامن بقای ایران و قدرت جمهوری اسلامی است + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری، وزیر دولت روحانی، با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: صرف نظر از اینکه چه کسی رأی بیاورد، که آن هم خیلی مهم است چه کسی در پاستور می‌نشیند، اصولاً مشارکت عمده مردم کمک می‌کند تا دولت جمهوری اسلامی ایران با اقتدار بیشتری بتواند مشکلات داخلی و مسائل بین‌المللی خودش را رفع و رجوع کند. وی با دعوت از همه مردم...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری، وزیر دولت روحانی، با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: صرف نظر از اینکه چه کسی رأی بیاورد، که آن هم خیلی مهم است چه کسی در پاستور می‌نشیند، اصولاً مشارکت عمده مردم کمک می‌کند تا دولت جمهوری اسلامی ایران با اقتدار بیشتری بتواند مشکلات داخلی و مسائل بین‌المللی خودش را رفع و رجوع کند.

وی با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات، افزود: از اینجا به همه عزیزانی که به هر دلیل با گلایه‌مندی تا امروز مردد هستند پای صندوق‌های رأی بیایند خواهش می‌کنم تردید را کنار بگذارند و پای صندوق رأی بیایند.

شریعتمداری با اشاره به تأثیر مشارکت گسترده در افزایش قدرت چانه‌زنی دولت در عرصه بین‌المللی، گفت: وقتی رسانه‌ها حماسه بزرگ را می‌بینند، طبیعتاً با انتقال این اطلاعات به حکومت‌ها و ملت‌های خودشان، از ملت ایران یک ملت بزرگ و فراست‌خواه در جمع دنیا معرفی می‌کنند و وقتی دولت این کشور بر سر کار بیاید، دیگر با او نمی‌شود مذاکره ضعیف کرد و مکلف هستند امتیازاتی را که لازم است برای پیشرفت امروز ایران پای میزهای مذاکره به دولت ایران بدهند.