جمعه 30 شهریور 1403

شعار هیتلری دردسر جدید باشگاه کاتالان / واکنش بارسا به بنر جنجالی: شرم کنید هوادارنماها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شعار هیتلری دردسر جدید باشگاه کاتالان / واکنش بارسا به بنر جنجالی: شرم کنید هوادارنماها

بارسلونا به بنر "فلیک هایل" که هوادارانش در موناکو به نمایش گذاشتند واکنش نشان داده و آن را تقبیح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست بارسلونای هانسی فلیک تنها قضیه‌ای نیست که از دیشب بارسا با آن درگیر شده است. تصاویری که از سکوهای هوداران بارسا در ورزشگاه لویی دوم در موناکو منتشر شده این باشگاه را تحت فشار گذاشته است.

در یکی از این تصاویر هواداران بارسا در حالی دیده می‌شوند که یک بنر به دست دارند که روی آن عبارت "فلیک هایل" دیده می‌شود. این اشاره به شعارهای نازی دارد و به خصوص با توجه به ملیت آلمانی هانسی فلیک حساسیت‌برانگیز شده است.

النا فورت، نایب‌رئیس و سخنگوی بارسلونا امروز به این ماجرا واکنش نشان داد و ضمن تقبیح شدید این حرکت از آن به‌عنوان اقدامی شرم‌آور یاد کرد که دیگر هرگز نباید تکرار شود.

سخنگوی بارسا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "این شرم‌آور و مشمئزکننده است که یک نفر که ادعا دارد عاشق باشگاه است، چنین اقدامی بکند. هر چیزی حدی دارد. این هرگز نباید تکرار شود. هرگز."

منتقدان بارسلونا می‌گویند این اولین بار نیست که هواداران تیم کاتالان دست به چنین اقداماتی می‌زنند. آنها به لیگ قهرمانان سال گذشته اشاره می‌کنند که دو هوادار بارسا در شهر پاریس به دلیل نشان دادن سلام نازی توسط پلیس فرانسه دستگیر شدند.

شعار هیتلری دردسر جدید باشگاه کاتالان / واکنش بارسا به بنر جنجالی: شرم کنید هوادارنماها 2