دوشنبه 7 آبان 1403

شمس آذر و تماشاگران، به دنبال یک اتفاق تاریخی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شمس آذر و تماشاگران، به دنبال یک اتفاق تاریخی

فوتبال قزوین تا اکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده اما با وجود تیم خوبی چون شمس آذر امیدوار است به این آرزوی دیرینه دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، قزوین هم مثل همه شهرها معرف ستاره‌هایی به فوتبال ایران بوده است اما حضور یک تیم از این شهر در لیگ برتر برای مردم شهر حال و هوای دیگری خواهد داشت. به نظر می‌رسد شمس آذر می تواند، این خواست و شاید بهتر است، بگوییم آرزو را محقق کند. شاگردان سعید دقیقی در هفته های سپری شده از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نمایش های چشم نوازی در برابر حریفان داشتند. کمتر مسابقه‌ای در هفته‌های سپری شده بوده که با حضور تیم شمس آذر زیبا و مهیج نباشد. این تیم بعد از شکست 3-1 برابر خیبر خرم آباد در هفته دهم بازی ها، در هفته یازدهم در خانه و در حضور تماشاگران دو بر یک از سد استقلال خوزستان گذشت تا هم‌چنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند. در حال حاضر شمس آذر با فجر سپاسی هم امتیاز است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. نکته جالب حضور تماشاگران قزوینی در استادیوم این شهر به هنگام بازی‌های شمس آذر است. در حالی که در بیشتر شهرها شورای تامین اجازه حضور تماشاگران در استادیوم‌ها را نمی دهد، اما در این شهر همانند شیراز، شورای تامین اجازه داده تا تماشاگران به استادیوم بیایند و با تشویق تیم شمس آذر به این تیم برای رسیدن به رویای دیرینه کمک کنند.

ادامه این روند از سوی تیم سعید دقیقی منجر به یک اتفاق تاریخی برای فوتبال قزوین می شود و بدون شک در این مسیر حمایت تماشاگران نقش بی‌بدیلی خواهد داشت اگرچه که تا صعود راه زیادی باقی مانده است.

شمس آذر و تماشاگران، به دنبال یک اتفاق تاریخی 2