یک‌شنبه 1 مهر 1403

شناسایی 8456 حلقه چاه غیر مجاز آب در استان البرز / افت شدید سفره‌های آب زیر زمینی دشت‌های البرز

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شناسایی 8456 حلقه چاه غیر مجاز آب در استان البرز / افت شدید سفره‌های آب زیر زمینی دشت‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محب مصری اظهار کرد: برای انسداد هر حلقه چاه غیر مجاز آب 250 میلیون ریال اعتبار نیاز است. وی ادامه داد: امسال برای انسداد یک هزارو710 حلقه چاه در البرز برنامه‌ریزی شده است، اما اعتبار کافی در اختیار نیست و باید از منابع مختلف برای تحقق این هدف کمک گرفت. مصری با اشاره به افت شدید سفره‌های آب زیر زمینی دشت‌های استان البرز گفت: برای کاهش بار این...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محب مصری اظهار کرد: برای انسداد هر حلقه چاه غیر مجاز آب 250 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: امسال برای انسداد یک هزارو710 حلقه چاه در البرز برنامه‌ریزی شده است، اما اعتبار کافی در اختیار نیست و باید از منابع مختلف برای تحقق این هدف کمک گرفت.

مصری با اشاره به افت شدید سفره‌های آب زیر زمینی دشت‌های استان البرز گفت: برای کاهش بار این سفره‌ها، انسداد تمام چاه‌های غیر مجاز در کمترین زمان ممکن ضروری است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان البرز تاکید کرد: مدیریت منابع آبی با توجه به کثرت جمعیت و نیاز‌های کشاورزی و صنعتی از مهمترین نیاز‌های این استان است.

وی افزود: تاکنون 2 طرح تغذیه مصنوعی برای نجات دشت‌های البرز تکمیل و بهره برداری شده، اما مدیریت مصرف در تمام بخش‌ها نیازمند همراهی مردم و تمام مصرف کنندگان آب در بخش‌های کشاورزی و صنعتی است.