پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم. وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های...

خبرگزاری تسنیم

با تلاش گروه های تفحص شهدا پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه کشف و پس از احراز هویت، خبر شناسایی پیکر به خانواده شهدا اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی شیاد که با فریب نمایندگان شرکت‌های مختلف در شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری و خرید سکه و طلا می‌کرد از سوی پلیس فتا البرز دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه فرارو

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درباره ضرورت برنامه‌ریزی و اقدامات برای کاهش حوادث ناشی از کار و ایمن‌سازی محیط‌های کاری به منظور رسیدن به هدف صفر در حوادث کاری، اعلام کرد که در سال 1402، 75 هزار کارگاه از تسهیلات بخشودگی جرایم بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

اکنون، چنین فرونشست‌هایی در کشور ما رخ نمی‌دهد. یعنی رکورد‌ها در حد 54 سانتی متر و 36 سانتی متر نیست. رکورد‌ها کمتر شده، اما این خبر خوب و مثبتی نیست. دلیل این که رکورد‌ها کمتر شده این است که اکنون آبی باقی نمانده که از زیر زمین کشیده شود و در اثر این حرکت، سطح زمین فرو برود. در حال حاضر کفگیر بسیاری از آبخوان‌ها (سفره‌های آب زیرزمینی) به ته دیگ خورده یا به زودی به ته دیگ می‌خورد. گزارشی...

وب‌گاه فرارو

این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر غیربهداشتی اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و رشد ابر در عصر است، گفت: فردا سه شنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و افزایش غبار و بارش پراکنده در ارتفاعات است.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد که در چند روز گذشته تعدادی سکه در برنامه دیوار برای فروش آگهی کرده بود که یک نفر به او پیام داد و گفت پول به حسابت واریز می‌کنم و سکه‌ها را برایم بفرست که تعدادی سکه پس از واریز مبلغ با اسنپی که گرفته بود برای وی ارسال کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز گفت: «با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.»