پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند / همه ما مدیون خانواده ی شهدا هستیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند / همه ما مدیون خانواده ی شهدا هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با سفر به استان آذربایجان شرقی با همسر و خانواده ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار خانزادی بهمراه حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با سفر به استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر روستای رواسجانی با همسر و خانواده ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

دیادار خانزادی در این دیدار با تاکید بر اینکه چشم امید مردم ایران اسلامی به شما خانواده شهدا است، خاطرنشان کرد: موضوع شهادت عجین با فرهنگ دینی ماست و از ابتدای انقلاب بارها شاهد رشادت های مردان و زنان غیور این سرزمین در حوادث گوناگون در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اییم. فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه ی اسلامی هستند، افزود: بهره گیری از آیات قرآن و فرمایشات ائمه ی معصوم، نشانه هایی از هدایت پروردگار برای رشد و تعالی انسان در مسیر الهی است و خانواده شهدا در نزد پروردگار از درجات رفیع و مقام شامخی برخوردارند. وی ولایت مداری، ایستادگی در کنار زنده نگه داشتن آرمان های نظام مقدس و پاسخ دندان شکن به یاوه گویان و دشمنان را از دیگر ویژگی‌های خانواده ی معظم شهدا عنوان کرد و گفت: وظیفه و تکلیف خانواده ی شهدا بعد از شهیدان بسیار با اهمیت است و همواره باید با هوشیاری در این راه قدم بردارند. دریادار حسین خانزادی تصریح کرد: همه ما مدیون خانواده ی شهدا هستیم و از هیچ کمکی برای پیشرفت فرزندان شهدا دریغ نخواهیم کرد که ان شاالله با تربیت در مکتب حضرت زینب (س) جای پدران خود را پر نموده و باعث سربلندی و سر افرازی ملت و مملکت باشند. انتهای پیام /