جمعه 7 اردیبهشت 1403

شهرداری آستارا تیم بی حاشیه ای است / تنها به فکر برد هستیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
شهرداری آستارا تیم بی حاشیه ای است / تنها به فکر برد هستیم

آستارا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه تیم بی حاشیه‌ای هستیم، گفت: در بازی پلی آف با پاس همدان تنها به فکر برد هستیم.

آستارا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه تیم بی حاشیه‌ای هستیم، گفت: در بازی پلی آف با پاس همدان تنها به فکر برد هستیم.

حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا ثابت کرده که تیمی بی حاشیه است، گفت: تا مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ دسته اول، فوتبالی بالا آمده است.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری آستارا همواره میزبان خوبی برای حریفان خود بوده است، افزود: در مقابل پاس همدان نیز طوری برخورد خواهیم کرد که تیم مهمان هیچ ناراحتی از میزبانی ما در ورزشگاه تختی انزلی نداشته باشند.

اشجاری با اشاره به اینکه امیدواریم بازی رفت مرحله پلی آف به غیر از بحث فوتبالی در داخل زمین، حاشیه‌ای مهمی نداشته باشد، افزود: ما به دنبال نمایش یک بازی خوب در زمین هستیم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه سرمربی و مربیان تیم فوتبال پاس همدان از دوستان صمیمی من هستند، افزود: آقایان علی قربانی و احمد جمشیدیان در تیم‌های ملوان و سپاهان هم بازی من بودند و قطعا یک رقابت سالم و در عین حال دوستانه فوتبالی را از هر دو تیم و در دو بازی رفت و برگشت شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه به تیم فوتبال پاس همدان، سرمربی، مربیان، مدیران و هواداران این تیم احترام قائل هستیم، گفت: به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا تمام تلاش من به عنوان نماینده فوتبال استان گیلان موفقیت تیمم در این دو بازی رفت و برگشت است.

سرمربی شهرداری آستارا، ادامه داد: بازی با تیم فوتبال پاس همدان برای تیم فوتبال شهرداری و شهرستان آستارا باعث افتخار است و تیم ما در مرحله پلی آف با تیمی بازی می‌کنند که زمانی قهرمان فوتبال آسیا شده است.

اشجاری، اظهار کرد: من خودم زمانی بازیکن تیم فوتبال پاس همدان بودم و در نیم فصلی که در این باشگاه بودم روزها و خاطرات خوبی در آنجا داشتم.

وی با اشاره به طلب خود از باشگاه پاس همدان و با بیان اینکه تاکنون یک بار هم از این باشگاه شکایت نکرده ام، ادامه داد: نمی‌خواهم یک مشکل به بقیه مشکلات باشگاه پاس همدان اضافه شود و بعد از مطلوب شدن شرایط باشگاه به دنبال مطالباتم خواهم بود.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه این تیم مقتدرانه از زیرگروه لیگ سه به مرحله نهایی و سپس به لیگ دو صعود کرد و هم اکنون در مرحله پلی آف و در آستانه صعود به لیگ دسته یک است، گفت: این تیم می‌توانست به عنوان تیم اول گروه خود راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شود ولی شرایط به گونه‌ای دیگری رقم خورد و هم اکنون در مرحله حساس پلی آف قرار داریم.

اشجاری با اشاره به اینکه تیم فوتبال پاس همدان نیز تیم خوب و منسجمی است و قطعا لیاقت حضور در این مرحله رو داشته است، گفت: از تیم پاس رو به خوبی شناخت داشته و آن را آنالیز کرده ایم و امیدوارم که یک بازی به دور از هر گونه حاشیه را فردا به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه اردوی سه روزه‌ای را قبل از بازی رفت در بندر انزلی و با هدف آشنایی با شرایط زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی انزلی برپا کرده ایم، تا به شرایط مسابقه نزدیک شویم، ادامه داد: همه چیز خوب است و یک بازی خوب فوتبال را ارائه خواهیم داد.

سرمربی شهرداری آستارا، گفت: بعد از وقفه 20 روزه برای اعلام نتیجه رأی برای دو تیم چوکای تالش و پاس همدان، تیم ما از شرایط مسابقه و آرمانی دور بود اما با تمرینات خوب و برگزاری بازی‌های دوستانه و حداقل دو بازی در هفته، تیم را منسجم و در شرایط آماده نگه داشتیم و هم اکنون تیم آماده برگزاری یک رقابت خوب فوتبالی است.