شنبه 6 مرداد 1403

همدان

همدان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

ملاحظات یونسکو در پرونده ثبت‌جهانی «هگمتانه و مرکز تاریخی همدان» با تمرکز بر ثبت‌جهانی «هگمتانه»، مرتفع و پرونده آن در معاونت میراث‌فرهنگی تکمیل شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید حبوبات در 24 تیر به شرح جدول زیر اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با صدور پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای حجازی دامت توفیقاته سلام علیکم بما صبرتم در گذشت والد معزز، ابوالشهیدین، ابوالایتام و خادم‌الرضا، مرحوم حاج سید جواد حجازی در آستانه‌ی تاسوعا...

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارهای وزارت کشور حکایت از آن دارد که بیشترین آراء باطله در پایتخت به صندوق ها انداخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خطیب درگذشت مرحوم سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات با صدور پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد افغان که به اتهام تعرض به 9 زن و دختر به اعدام محکوم شده بود، با نقض حکم اعدام یک بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود. مرد افغان که به اتهام تعرض به 9 زن و دختر به اعدام محکوم شده بود، با نقض حکم اعدام یک بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود. به گزارش عرشه آنلاین؛ این مرد متهم است به بهانه پرسیدن ساعت، زنان را در مکانی خلوت مورد تعرض...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اداره کل هنر‌های نمایشی، شهرداری استان همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و انجمن هنر‌های نمایشی ایران بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را با شعار «تئاتر، گفت‌وگوی بدون مرز» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، آبان‌ماه سال 1403 در شهر تاریخی همدان برگزار می‌کنند. تحقق...

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراطیون مدعی اصلاحات در پی آن هستند تا با دروغ «تحویل گرفتن زمین سوخته از دولت سیزدهم»، ضمن رها کردن ادامه مسیر شهید رئیسی، دوران سیاه اقتصادی دهه 90 را تکرار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.