چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

شهرداری تهران

شهرداری تهران

وب‌گاه فرارو

شهرداری تهران که همواره از نقل‌قول دیگران در بنر حجاب استفاده می‌کرد، این‌بار در اقدامی تازه، از جملات زاکانی استفاده و بخشی از صحبت‌های شهردار تهران را در بنر حجاب آورده است!

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کالبد بازار بزرگ تهران مصائب زیادی دارد که نتیجه انباشت مشکلات متعدد در طی دو سده اخیر است. زخم این مشکلات هر از گاهی سر باز می‌کند و فاجعه‌ای جبران ناپذیر می‌آفریند. مسائلی که درباره بازار تهران مطرح می‌شود جابه‌جایی آن از اساس به نقطه دیگر است، اما مدیریت شهری با آن مخالف است. از چندی پیش اخبار ضدونقیضی درباره جابجایی بازار تهران منتشر می شود. چندی پیش شایعاتی درباره انتقال بازار...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون شهردار تهران از آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی از امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی در تاریخ 23 فروردین 1358، 10 روز قبل از صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران در جمع اعضای سپاه پاسداران شرق تهران، گفتند: شما پاسداران انقلاب اسلامی به اسلام حق پیدا کردید. شما مثل سربازان صدر اسلام که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«قلب سلیم» عنوان اولین برنامه تلویزیونی است که با بهره گیری از هوش مصنوعی به معرفی هرچه بیشتر آیات ابراهیمی می‌پردازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه شرق تهران گفت: پنجشنبه هفته گذشته حادثه تلخی در پایانه شرق در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه 6 نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند...

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را که قرار بود از اول اردیبهشت ماه اعمال شود، تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهردار تهران از آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی از امروز خبر داد و گفت: قیمت تمام شده این تاکسی‌ها حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری برای دعوت زنان به رعایت حجاب بنر قابل تاملی را مقابل شهرداری و ناحیه های مربوط به آن نصب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شهرداری برای دعوت زنان به رعایت حجاب بنر قابل تاملی را مقابل شهرداری و ناحیه های مربوط به آن نصب کرد.

وب‌گاه فرارو

ماجرا از این قرار است که صبح روز جمعه یکی از سایت‌های خبری اغلب منتقد و مخالف شهرداری تهران مدعی قطع درختان ضلع شمال‌شرقی پارک ستارخان در مجاورت خیابان نازگل شد و به نقل از یک شهروند از تخریب محدوده‌ای بالغ بر 200مترمربع در این بوستان خبر داد. در این رابطه حتی تصویری مجهول در فضای مجازی منتشر شده است که مثلا نشان از قطع تعداد قابل توجهی از درختان پارک ستارخان دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق نرخ نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاکانی از جمله شخصی خود درباره حجاب در بنر شهرداری تهران استفاده کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از 19 تا 29 اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد و بنده به عنوان رییس کمیته فرهنگی به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی در...

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره‌مندی بیش از پیش از ظرفیت‌های بورس خواهیم بود.