سه‌شنبه 17 مهر 1403

شهرداری در انتصابات وسواس به خرج دهد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شهرداری در انتصابات وسواس به خرج دهد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب‌های شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نداشته و نخواهد داشت، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسینم، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران در نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تقدیر از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: از شهردار تهران نیز در راستای راه‌اندازی شنبه‌های امید و افتخار تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به انتصابات اخیر مدیریت شهری، این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری دانست و تاکید کرد: شورای شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونین وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

صادقی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی انتصابات دقت و وسواس لازم است، افزود: از جمله بخش‌هایی که نیاز به دقت دارد، شرکت بهره‌برداری مترو است، بویژه که در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت صورت گرفته و سرپرست جدید در بدو ورود، برخی معاونین را بدون رعایت ملاحظات عزل کرده و به افراد جدید مسئولیت داده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: این موضوع به هدررفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد؛ فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می‌کنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل برخی مدیران اعلام شود.