شنبه 31 شهریور 1403

شهرداری سیرجان 2 - 2 خاتون بم؛/ نقش اصلی جدال پر زد و خورد فوتبال زنان: خانم داور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شهرداری سیرجان 2 - 2 خاتون بم؛/ نقش اصلی جدال پر زد و خورد فوتبال زنان: خانم داور

تقابل جذاب تیم های شهرداری سیرجان و خاتون بم در هفته سیزدهم فوتبال زنان با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.

به گزارش ''ورزش سه''، حساس‌ترین جدال هفته سیزدهم لیگ برتر زنان از ساعت 13:30 امروز (4 اسفند)، در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان با تقابل دو تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم که در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، آغاز شد. دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که خاتون با 32 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی قرار داشت و شهرداری سیرجان با 28 امتیاز در تعقیب رقیب بمی خود بود.

نیمه نخست این دیدار با گل‌های فاطمه شبان برای شهرداری سیرجان و مونا حمودی برای خاتون، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم این مسابقه، شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم شروعی تهاجمی داشتند و نگین زندی ستاره 20 ساله خاتون بم یک بار توپ را به تیر دروازه عارفه سیدکاظمی کوبید اما در ادامه با حملات شاگردان مریم ایراندوست، این نا صادقی بود که موفق شد دروازه خاتون را باز کند تا شهرداری سیرجان برای دومین بار در این مسابقه از حریف خود پیش بیافتد.

بمی ها در ادامه حملات چند جانبه خود را برای جبران نتیجه انجام دادند و در همین حین، داور مسابقه مرضیه نیکخواه، ستاره شهرداری سیرجان را به دلیل درگیری با بازیکنان خاتون از زمین اخراج کرد. بعد از اخراج نیکخواه به فاصله کمتر از دو دقیقه داور مسابقه یک پنالتی به سود خاتون اعلام کرد و زهرا قنبری توپ را خلاف جهت حرکت عارفه سیدکاظمی به قعر دروازه شهرداری سیرجان فرستاد.

در ادامه این دیدار پر زد و برخورد، گل دیگری نداشت و این مسابقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. با این نتیجه خاتون کماکان با 33 امتیاز در صدر جدول باقی می‌ماند؛ ملوان بندانزلی 31 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت و شهرداری سیرجان با 29 امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

شهرداری سیرجان 2 - 2 خاتون بم؛/ نقش اصلی جدال پر زد و خورد فوتبال زنان: خانم داور 2