پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شهرستان ساری

شهرستان ساری

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 20 درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علم‌الهدی گفت: خانم بی‌حجاب و عزیزی که روسری از سر خود برمی‌دارد، باید بداند با دشمن خدا و دشمن کشور همکاری می‌کند. اگر متوجه نیست، من و شما باید او را متوجه کنیم. البته امروز نهی از منکر نباید منجر به درگیری شود، زیرا خواست دشمن نیز همین است‌.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - چشمه پلکانی و رنگی سورت در ارتفاعات بخش چهاردانگه شهرستان ساری که از بهار 1398 برای احیا و بهره‌برداری اصولی در حوزه گردشگری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد، پس از چند سال تلاش و برنامه‌ریزی، اکنون حال و روز خوشی دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بارش برف بهاری در برخی نقاط کوهستانی و مرتفع مازندران از حوالی ظهر امروز - یکشنبه - آغاز شد و تصاویر زیبایی را خلق کرده است. چشمه رنگی سورت در ارتفاعات چهاردانگه شهرستان ساری که یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد طبیعی ایران و نمونه‌ای کم‌نظیر از چشمه‌های پلکانی در جهان به شمار می‌آید نیز در این برف بهاری منظره متفاوتی به خود گرفته است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی طرح پانزی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت سرمایه‌گذاری هرمی «WDC» در شهرستان ساری خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی ساری از بازداشت و دستگیری عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ضارب را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی ساری از بازداشت و دستگیری عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان ویژه گروه‌های نمایشی کانون‌های فرهنگی هنری برگزار شد و 18 اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برترین‌های خود را شناخت. در ادامه مروری داریم بر نمایش «انوا» که در بخش‌ها مختلف این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر و جایزه شده است. سحر محسنی، کارگردان نمایش «انوا» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نادعلی اسماعیلی پژوهشگر قرآنی اهل شهرستان ساری پس‌از سالها تحقیق و پژوهش موفق به کشف یکی از رازهای مهم قرآن شده است. این پژوهش‌گر در گفت و گو با ایرنا، درباره این کشف و کاربردها آن در پیش‌بینی اتفاقات مهم جهان توضیح داده است.

وب‌گاه ورزش سه

رحیم استرلینگ، هافبک چلسی، قصد دارد در خانه جدیدش اتاقی طراحی کند که در صورت حمله سارقان در آن امنیت بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری سخنران ویژه نشست سازمان‌های غیردولتی زنان در شهرستان ساری بود. معاون وزیر دادگستری در این نشست و در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه، به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت برگزاری پرشور این واقعه سیاسی اجتماعی، شرکت در انتخابات را حق شهروندی...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.

وب‌گاه تابناک

سایت‌های ارتباطی 5G و روستایی همراه اول با دستور وزیر ارتباطات در دو نقطه شهرستان ساری به بهره‌برداری رسید و اپراتور اول رسما پرچمدار توسعه 5G در ایران شد.