شنبه 14 مهر 1403

شوت ساکا انگلیس را در جام نگه داشت! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوت ساکا انگلیس را در جام نگه داشت! (عکس)

تیم ملی انگلیس با گل بوکایو ساکا مقابل سوئیس به تساوی رسید و از حذف در دقایق پایانی فرار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس که در بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف سوئیس رفته، با گل بوکایو ساکا به بازی برگشت.

ویدئو: 346954

پس از اینکه دیدار دو تیم در نیمه اول بدون هیجان و معمولی دنبال شد، این سوئیس بود که موفق شد در دقیقه 75 توسط امبولو با یک گل پیش بیفتد و اردوی انگلیس و هوادارانش را به شوک فرو برد.

انگلیس که مانند اغلب مسابقات این جام با هدایت گرت ساوت‌گیت با وجود در اختیار داشتن ستاره‌های تراز اول منظم بازی نمی‌کرد، روی خلاقیت فردی به گل رسید.

پس از گل سوئیس این تیم به لاک دفاعی فرو رفت که به حریفش اجازه داد برای گلزنی فشار به سمت دروازه را بیشتر کرده و خیلی زود هم به نتیجه رسید.

در دقیقه 80 این بازی بوکایو ساکا پس از دریافت پاس عرضی در امتداد محوطه جریمه حرکت کرد و با ضربه پای چپ شانس گلزنی خود را امتحان کرد.

ضربه مهاجم آرسنال قوس مناسبی داشت و با وجود مدافعانی که مقابل دید یان زومر بودند، این دروازه‌بان نتوانست مسیر توپ را تشخیص بدهد که ضربه پس از برخورد به تیرک عمودی به گل تبدیل شد.

انگلیس با این گل حداقل شاهد شکست مقابل سوئیس و حذف از جام نبود و این شانس را دارد که با کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافی همچنان برای صعود به نیمه نهایی تلاش کنند.

شوت ساکا انگلیس را در جام نگه داشت! (عکس) 2
شوت ساکا انگلیس را در جام نگه داشت! (عکس) 3