جمعه 4 آبان 1403

شوخی سیاسی با تیم گرت ساوت‌گیت / نخست‌وزیر انگلیس: بازی را کتبا به من گزارش کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوخی سیاسی با تیم گرت ساوت‌گیت / نخست‌وزیر انگلیس: بازی را کتبا به من گزارش کنید!

نخست‌وزیر انگلیس امشب همزمان با دیدار انگلیس - هلند به دلیل شرکت در نشست ناتو نمی‌تواند بازی را با موبایل دنبال کند و از مقامات انگلیسی خواست بازی را لحظه به لحظه کتبا به او اطلاع بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، کایر استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا، که اخیرا با پیروزی حزب کارگر به این مقام انتخاب شده می‌گوید هوادار سرسخت فوتبال و تیم ملی کشورش است و از اینکه امشب نمی‌تواند بازی را زنده تماشا کند ناراحت است.

استارمر امشب باید در نشست ناتو شرکت کند و در این نشست استفاده از تلفن همراه ممنوع است. او گفت از هیئت انگلیس خواسته که اتفاقات مهم و نتیجه بازی را با صورت کتبی به اطلاعش برسانند. نخست‌وزیر انگلیس برای گرت ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس توصیه‌ای هم داشت و به آنها گفت حتما برنده شوند و مردم را خوشحال کنند.

نخست‌وزیر انگلیس که با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت:" تا جایی که می‌دانم در نشست امشب تلفن همه شرکت‌کننده‌ها قطع می‌شود. ولی خوشبختانه این امکان وجود دارد که هیئت همراه یادداشت‌هایی در اختیار نخست‌وزیرها یا رئیس‌جمورها قرار بدهند. من از هیئت همراهم خواسته‌ام اطلاعات مهم و نتیجه را به صورت کتبی به من اطلاع بدهند".

او در ادامه گفت:" برای گرت ساوت‌گیت و تیم ملی هم پیامی فرستادم و برایشان آرزوی موفقیت کردم. می‌خواهم آنها برنده بشوند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. به آنها گفتم فقط به فکر بردن باشید".

نخست‌وزیر انگلیس که خودش هم با تیمهای پیشکسوتان فوتبال بازی می‌کند با بازی امشب انگلیس و هلند یک شوخی سیاسی هم کرد و گفت:" بگذارید این را یادآوری بکنم که انگلیس در دولت حزب کارگر در سال 2024 حتی یک پنالتی را هم از دست نداده است". اشاره او به دیدار قبلی انگلیس مقابل سوئیس بود که بعد از انتخابات برگزار شد و انگلیسی‌ها هر پنج پنالتی خود را وارد دروازه سوئیس کردند.

شوخی سیاسی با تیم گرت ساوت‌گیت / نخست‌وزیر انگلیس: بازی را کتبا به من گزارش کنید! 2
شوخی سیاسی با تیم گرت ساوت‌گیت / نخست‌وزیر انگلیس: بازی را کتبا به من گزارش کنید! 3