پنج‌شنبه 14 تیر 1403

شورای ششم پیگیر وعده نهضت پارکینگ است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شورای ششم پیگیر وعده نهضت پارکینگ است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص حضور شهردار تهران در سفر‌های انتخاباتی تأکید کرد: شهردار تهران مرخصی گرفته است و غیبت او در شهرداری با اطلاع قبلی است و در حال حاضر اجرای امور بر عهده سرپرست موقت است. چمران در خصوص اجرای پروژه پیوست ترافیکی و پارکینگ گفت: پروژه‌هایی از این...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص حضور شهردار تهران در سفر‌های انتخاباتی تأکید کرد: شهردار تهران مرخصی گرفته است و غیبت او در شهرداری با اطلاع قبلی است و در حال حاضر اجرای امور بر عهده سرپرست موقت است.

چمران در خصوص اجرای پروژه پیوست ترافیکی و پارکینگ گفت: پروژه‌هایی از این دست کمتر در صحن شورا مطرح می‌شود و معمولا در کمیسیون ماده 5 بررسی می‌شود و قطعاً و یقیناً باید دارای پیوست‌های لازم حتی پیوست فرهنگی نیز باشد در غیر این صورت مورد برسی قرار نخواهد گرفت یعنی مقدمات مطالعات به ویژه در خصوص فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که در بزرگراه‌ها و مسیر‌های پرتردد واقع شده باشند.

رئیس شورا در پاسخ به سوالی مبنی بر نهضت پارکینگ سازی به عنوان وعده و شعار شورای دوره ششم نیز با بیان اینکه در همین روز‌های اخیر چند پروژه پارکینگ داشتیم؛ گفت: موضوعات در کمیسیون ماده 5 در حال پیگیری است، البته مناطق ابتدا باید مکان مناسبی را بیابند و سپس اقدامات لازم از سوی شهرداری انجام شود، مثلا در منطقه 10 یکی دو منطقه شناسایی و انتخاب شده و قرار است اقدامات لازم برای این منظور صورت گیرد.

وی در ادامه در خصوص مسئله مربوط به پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش نیز توضیح داد: متأسفانه به رغم اخطار‌های متعدد در این خصوص، هنوز اقدام مؤثری از سوی مسئولان این بیمارستان انجام نشده و نه تنها پارکینگ، بلکه دیوار شمالی نیز باید عقب‌نشینی شود تا این‌ها صورت نپذیرد؛ شهرداری امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار نخواهد داد.