چهارشنبه 13 تیر 1403

شوق پیروزی: ستاره انگلیس دیوانه شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوق پیروزی: ستاره انگلیس دیوانه شد! (عکس)

جوردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، از پیروزی این تیم برابر اسلواکی خیلی خوشحال بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی اسلواکی رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 1-2 این تیم را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

شاگردان گرت ساوت‌گیت با انتقادهای بسیاری به دلیل عملکردی که در مرحله گروهی مسابقات به نمایش گذاشته بودند روبرو بودند و پیش‌بینی می‌شد که عملکرد بهتری را در این دیدار ارائه کنند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و آنها در آستانه حذف از یورو 2024 توسط اسلواکی قرار گرفته بودند.

در نهایت دو گلی که جود بلینگام در وقت تلف شده و در فاصله چند ثانیه پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند باعث شد که بازی به وقت اضافه کشیده شود و این هری کین بود که توانست گل پیروزی بخش تیمش را در همان ابتدای وقت‌های اضافه به ثمر برساند و آنها را به جمع 8 تیم برتر یورو اضافه کند.

اما اتفاق جالبی که دید دوربین عکاس‌ها را خبرنگاران و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی پنهان نماند مربوط به واکنش پیکفورد در لحظات آخر بازی و زمانی بود که توپی ساده را مهار کرد. او در حالی که روی زمین دراز کشیده بود شروع به فریاد کشیدن کرد و بسیار معتقد هستند که این واکنش به دلیل فشار بسیار زیادی است که روی بازیکنان تیم ملی انگلیس وجود دارد.

سه شیرها حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024 روبروی تیم ملی سوئیس قرار بگیرد که پیش از این موفق شده است ایتالیا را از دور این مسابقات حذف کند و به نظر نمی‌رسد که حریف ساده‌ای برای آنها باشد.

شوق پیروزی: ستاره انگلیس دیوانه شد! (عکس) 2
شوق پیروزی: ستاره انگلیس دیوانه شد! (عکس) 3