سه‌شنبه 10 مهر 1403

شوک بزرگ به استقلال / ستاره استقلال غایب بزرگ در سه بازی آینده آبی پوشان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شوک بزرگ به استقلال / ستاره استقلال غایب بزرگ در سه بازی آینده آبی پوشان

مصدومیت روزبه چشمی سبب شده تا این بازیکن حداقل دو الی سه هفته از میادین دور باشد. مصدومیت روزبه چشمی سبب شده تا این بازیکن حداقل دو الی سه هفته از میادین دور باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روزبه چشمی که در نیمه نخست بازی السد نمایش خوبی ارائه داده بود، در نیمه دوم یکی از بدترین‌های زمین بود و پنالتی گل دوم رقیب را به آنها هدیه کرد. البته او بلافاضله بعد از این خطا تعویض شد و وقتی هم که...

مصدومیت روزبه چشمی سبب شده تا این بازیکن حداقل دو الی سه هفته از میادین دور باشد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ روزبه چشمی که در نیمه نخست بازی السد نمایش خوبی ارائه داده بود، در نیمه دوم یکی از بدترین‌های زمین بود و پنالتی گل دوم رقیب را به آنها هدیه کرد. البته او بلافاضله بعد از این خطا تعویض شد و وقتی هم که به تهران برگشت، با کمک عصا راه می‌رفت. پیگیری‌ها حاکی از آن است که در همان دقایق اولیه بازی که چشمی با یک لمس توپ بسیار خوب مانع از شوتزنی مهاجم السد شد، مچ پایش به شدت آسیب دید. معاینات اولیه نشان می‌دهد او از ناحیه رباط مچ پا دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده که مدت دوری‌اش از زمین پس از MRI که قرار است امروز اخذ شود، مشخص خواهد شد.

به این ترتیب همانطور که خبر داده بودیم، او قطعا دیدار هفته آینده مقابل هوادار را از دست خواهد داد و در تعطیلات فیفادی هم باید پیگیر رسیدگی به آسیب دیدگی‌اش باشد. این احتمال وجود دارد چشمی بازی هفته هشتم مقابل ذوب آهن را که دو روز پس از بازی تیم ملی مقابل قطر برگزار می‌شود را هم از دست بدهد چرا که همه چیز به ریکاوری او در تعطیلات بازی‌های ملی بستگی دارد. اما فعلا باید گفت کاپیتان دوم استقلال اسیر یک آسیب دیدگی نسبتا شدید شده و این خبر خوبی برای کادرفنی نیست؛ البته اگر خود کادر مربیگری تیم تا آن زمان حضور داشته باشند!

منبع: = خبر ورزشی --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

شوک بزرگ به استقلال / ستاره استقلال غایب بزرگ در سه بازی آینده آبی پوشان 2