دوشنبه 2 مهر 1403

«شوک» جدید در راه آنتن شبکه سه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
«شوک» جدید در راه آنتن شبکه سه

فصل جدید برنامه «شوک» در حالی با تغییرات موضوعی و ساختاری و رویکرد جدید به آنتن شبکه سه خواهد رسید که چندی پیش یک ویدئو این نکته را سرزبان‌ها انداخت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش ویدئویی با موضوع بازسازی سرقت منزل از سوی سارقان مسلح در فضای مجازی دست به دست شد و به سرعت به فیلم‌های بسیار پربازدید تبدیل شد.

در این ویدئو سه نفر از سارقان مسلح منازل که از سوی پلیس دستگیر شده بودند، برای بازسازی صحنه به محل وقوع جرم آورده شده بودند.

همان موقع ساخت برنامه «شوک» جدید در تلویزیون سرزبان‌ها افتاد که این ویدئو احتمالا ضبط قسمتی از برنامه شوک بوده است و گویا این مجموعه مستند اجتماعی قرار است بار دیگر در تلویزیون به نمایش درآید.

مسابقه جدید زنانه در تلویزیون / اولین رقابت طراحی و دوخت لباس

حالا با اعلام شبکه سه، این گمانه‌ها رسمیت پیدا کرد. چرا که برنامه «شوک» با نگاهی ویژه به جرائم اینترنتی به ویژه بررسی پرونده‌های مرتبط با فضای مجازی این روزها مراحل تولید خود را در شبکه سه سیما پشت سر می‌گذارد.

«شوک» در فصل جدید خود به تهیه‌کنندگی حسن علیزاده پرونده‌های ویژه‌ای در حوزه سرقت خودرو، سرقت مسلحانه از منازل، بزهکاری، کیف قاپی و موبایل قاپی و... را بررسی خواهد کرد.

این برنامه در 10 قسمت 30 تا 40 دقیقه‌ای معضلات و مسائل اجتماعی را آسیب‌شناسی می‌کند.