یک‌شنبه 1 مهر 1403

شکایت الخلیفی: چون عرب هستم آزارم می‌دهید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکایت الخلیفی: چون عرب هستم آزارم می‌دهید!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی، با انتقاد از مقامات فرانسه می‌گوید چون او و مالکان باشگاه عرب هستند مورد آزار و اذیت سیاستمداران فرانسوی قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال بر سر تلاشهای پاری سن ژرمن برای خرید ورزشگاه خانگی‌اش پارک دو پرنس ادامه دارد. مالک ورزشگاه در حال حاضر شهرداری پاریس است ولی پی‌اس‌جی مدتی است تلاش دارد این ورزشگاه را خریداری کند.

در تازه‌ترین برگ این پرونده داوید بلیار، معاون شهردار پاریس گفت این ورزشگاه یک بنای ملی است و شهرداری با هر تلاشی برای فروخته شدن آن مخالفت خواهد کرد. الخلیفی در صحبتهای اخیرش انتقاد تندی از مقامات فرانسویی کرده و آنها را نژادپرست خواند.

الخلیفی در این باره گفت:" چرا اینقدر آزارمان می‌دهند؟ چون قطری هستیم؟ چون عرب هستیم؟ این اصلا جالب نیست".

وقتی مصاحبه‌کننده از الخلیفی پرسید که آیا علت این مخالفت‌ها را نژادپرستی می‌داند او پاسخی زیرکانه داد و گفت:" فکر کنم از نظر حقوقی نمی‌توانم این را بگویم ولی این مساله واقعا جدی است".

رئیس پاری سن ژرمن اضافه کرد:" این قضیه خیلی برایم آزاردهنده است. برای شخص من نه چون معاون شهردار را اصلا نمی‌شناسم ولی به عنوان یک انسان هر کس این رفتارها را ببیند می‌داند که درست نیست. اینجا فرانسه است، کشور آزادی. واقعا انتظار نداریم چین رفتارهایی را ببینیم".

شکایت الخلیفی: چون عرب هستم آزارم می‌دهید! 2