شنبه 15 اردیبهشت 1403

شکست بچه‌های تن‌هاخ مقابل تیم هالیوودی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکست بچه‌های تن‌هاخ مقابل تیم هالیوودی (عکس)

منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه مقابل رکسهام با نتیجه 3-1 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که روز یکشنبه در دیداری دوستانه با 2 گل از سد آرسنال گذشته بود صبح امروز به وقت ایران مقابل رکسهام رفت و با نتیجه 3-1 از این تیم شکست خورد. مالکان رکسهام رایان رینولدز و راب مک النی، دو چهره مشهور هالیوودی هستند. این تیم فصل گذشته از سطح 5 فوتبال انگلیس به سطح 4 صعود کرد.

اریک تن‌هاخ برخلاف بازی با آرسنال هیچ کدام از ستاره های خود را در این بازی استفاده نکرد و با ترکیبی که بازیکنان جوان و کمتر شناخته شده تیمش در آن حضور داشتند مقابل رکسهام قرار گرفت.

بازی با برتری رکسهام آغاز شد و تا جوانان یونایتد به خودشان بیایند 2 گل دریافت کردند.

الیوت لی در دقیقه 29 روی ارسال مک آلیندن در دهانه دروازه با یک بغل پای دقیق دروازه ناتان بیشاپ را که در این دیدار دروازه بان یونایتد بود را باز کرد.

یک پرتاب اوت بلند از کلورث و با ضربه پشت سر لی در دهانه دروازه به هایدن رسید تا این بازیکن در دقیقه 36 گل دوم رکسهام را با ضربه سر به ثمر برساند.

شاگردان تن هاخ برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی نیمه اول چهره تهاجمی به خود گرفتند و در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده روی ارسال آلوارو فرناندز و ضربه دقیق خواردو، مدافع پیش تاخته خود، دروازه حریف را باز کردند تا با شکست 2-1 راهی رختکن شوند.

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که دنیل گوره به دلیل تکل خشن روی بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا یونایتد با 10 نفر کار سختی برای به تساوی کشیدن بازی داشته باشد.

رکسهام از برتری نفری خود نهایت استفاده را کرد و ضمن حفظ نتیجه توانست یک گل دیگر نیز وارد دروازه یونایتد کند؛ این گل را سم دالبی با ضربه سر شیرجه ای در دقیقه 69 به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت در حالی با نتیجه 3-1 به سود رکسهام به پایان رسید که اگر درخشش دروازه بان یونایتد در دقایق پایانی نیمه دوم نبود احتمال سنگین تر شدن شکست شیاطین سرخ نیز وجود داشت.

منچستر که برای برپایی اردوی پیش فصل راهی امریکا شده فردا باید مقابل رئال مادرید به میدان برود. اریک تن هاخ برای آماده نگه داشتن ستاره های تیمش برای این دیدار مهم به آنها مقابل رکسهام استراحت داده بود.

شکست بچه‌های تن‌هاخ مقابل تیم هالیوودی (عکس) 2
شکست بچه‌های تن‌هاخ مقابل تیم هالیوودی (عکس) 3
شکست بچه‌های تن‌هاخ مقابل تیم هالیوودی (عکس) 4