شنبه 29 اردیبهشت 1403

شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس

اتلتیکومادرید در بازی معوقه هفته چهارم لالیگا با یک بازیکن کمتر نسبت به سویا با نتیجه 1-0 برنده شد و بالاتر از بارسلونا در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی معوقه هفته چهارم لالیگا اتلتیکومادرید امشب در متروپولیتانو از سویا میزبانی کرد و با گل مارکوس یورنته به برتری 1-0 دست پیدا کرد.

ویدئو: 320201

اتلتیکو که طی 8 بازی گذشته مقابل سویا فقط یک برد به دست آورده بود، طی 2 بازی اخیر مقابل سویا در لالیگا برنده از زمین خارج شده بود و امشب هم با همین هدف وارد زمین شد.

در مقابل سویا هم طی 14 بازی خارج از خانه اخیر برابر اتلتیکو مادرید برنده نشده بود و تلاش داشت به طلسم طولانی که از سپتامبر 2008 آغاز شده بود پایان بدهد.

بازی در نیمه اول در اختیار اتلتیکو مادرید بود. دقیقه 3 خروج به موقع مارکو دیمیتروویچ مانع از گلزنی آلوارو موراتا شد و دقیقه 28 هم او یک ضربه خطرناک را از آنتوان گریزمان دفع کرد.

سویا در نیمه اول با وجود بازی نزدیک مقابل اتلتیکو موفق شده بود دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما اشتباه عجیب سرخیو راموس موجب شد تا در ابتدای نیمه دوم از حریف عقب بیفتند.

چند ثانیه از نیمه دوم می‌گذشت که مارکوس یورنته در محوطه جریمه سویا با ارسال بلند صاحب توپ شد. او سعی کرد توپ را به هم تیمی‌اش پاس بدهد که توپ ارسالی را سرخیو راموس ناقص دفع کرد و آن را به نوعی دوباره به مهاجم اتلتیکو مادرید تحویل داد. یورنته در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان به خوبی استفاده کرد و با ضربه محکم دروازه را باز کرد.

پس از این گل بازی با برتری اتلتیکو ادامه داشت که جدی‌ترین موقعیت سویا در دقیقه 62 صورت گرفت. شوت محکم اوکامپوس به خوبی توسط اوبلاک دفع شد. اتلتیکو بازی را از دقیقه 70 با یک بازیکن کمتر دنبال کرد.

چالار سویونجو که دقیقه 66 به جای کوکه وارد میدان شد دقیقه 70 تکل خشنی روی ای بازیکن حریف داشت که ابتدا با کارت زرد جریمه شد اما با بررسی VAR کارت قرمز مستقیم گرفت و اخراج شد.

اتلتیکو پس از اخراج سویونجو سعی کرد بازی را کنترل کند و در مقابل سویا هم نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند تا در نهایت شاگردان دیه‌گو سیمئونه برنده این بازی را به پایان برسانند.

این اولین شکست سانچس فلورس روی نیمکت سویا بود. او در هفته اخیر پس از اخراج دیگو آلونسو به عنوان سرمربی سویا انتخاب شده بود و در اولین بازی

اتلتیکو با این برد 38 امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به بارسلونا در رده سوم لالیگا قرار گرفت. سویا هم 16 امتیازی باقی ماند و رده پانزدهم را در اختیار دارد.

شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس 2
شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس 3
شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس 4
شکست جدید تیم بحران زده / اتلتیکومادرید 1-0 سویا: عبور از بارسا با هدیه راموس 5